LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra hoge transportkosten van Eneco als je bent geswitcht.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
kritisch consument

Extra hoge transportkosten van Eneco als je bent geswitcht.

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Wij maakten ooit de fout om te switchen naar Energie Direct omdat ons een lagere stroomrekening was beloofd. :cry: Zodra wij waren overgestapt begon Eneco met het invorderen van immense bedragen aan transportkosten. 80 euro per maand durfde men te vragen, en wij wonen toch in een normale eensgezinswoning waar geen lampen onnodig branden etc.

Nu ben ik weer terug naar Eneco toe nadat Energie Direct eenzijdig ons contract had verbroken. :wink: Wat zie ik tot mijn verbazing op mijn contracten ? Veel lagere transportkosten die bij de stroomprijs inzitten, en op de contracten wordt al gesproken van korting van 30 % op de vaste kosten als je stroom en gas van Eneco afneemt.

Dit bevestigt maar weer het vermoeden dat je wordt beetgenomen als je switcht naar een andere energieleverancier. :roll: :roll: Ze verliezen jou als klant maar nemen je dan als melkkoetje in de plaats. Wij zijn weer terug naar Eneco gelukkig. Ik heb liever moeite met een energiebedrijf dan met twee energiebedrijven.

Consu

Re: Extra hoge transportkosten van Eneco als je bent geswitcht.

Ongelezen bericht door Consu »

Jaa,
Dit kennen wij ook!!
Alleen zitten we helaas aan een 2-jarig contract bij Oxxio vast die ons bovendien ook nog beduvelen!

Gesloten