Begin maart 2011 ontving ik onze Eneco jaarnota. Fijn, dacht ik, we krijgen vast terug want we hebben de afgelopen maanden een aantal energievretende apparaten vervangen door zuinige. Volgens de rekening echter moesten we een enorm bedrag bijbetalen ?!
Wat blijkt, de Stedin meteropnemer heeft de standen verkeerd genoteerd. In de mail geklommen en na 3 weken heen en weer mailen, je kijgt dan vooral te maken met standaard klantenservice mailtjes die erg op de irritatiespier werken, eindelijk uitsluitsel dat er een correctienota komt.
Vandaag keek ik op MijnEneco en zie daar inderdaad de correctienota staan. Helaas weer met foutieve meterstanden, waardoor we nog meer moeten bijbetalen dan op de vorige nota. Hoe moeilijk kan het zijn om een paar meterstanden foutloos over te nemen in een systeem?
Vandaag maar weer een klachtenformulier ingevuld op de Eneco site en hopen dat het nu wel lukt om een juiste nota te krijgen.
Wat mij vooral stoort is dat het ontzettend veel energie en tijd kost om dit te rechtgezet te krijgen (meerdere mails, 2 x opnieuw meterstanden doorgeven, nu weer opnieuw mailen), terwijl de fout bij Eneco ligt.
Wij hebben het nogal gehad met Eneco, iemand tips om over te stappen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fouten in Eneco jaarnota, correctie blijkt een uitdaging
Re: Fouten in Eneco jaarnota, correctie blijkt een uitdaging
Geachte Minca,
Op het forum van klachtenoplossing.nl heeft u de klacht over de foutieve meterstanden ook ingediend. Als reactie hierop hebben we u op 4 april 2011 gevraagd uw klantgegevens door te geven via ons e-mailadres [email protected].
Wij hebben van u nog geen reactie ontvangen. Als u het op prijs stelt, dan kijk ik alsnog met u mee. U kunt uw klantgegevens mailen naar [email protected].
Ik zie uw reactie spoedig tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Marjolein, medewerkster Eneco
Op het forum van klachtenoplossing.nl heeft u de klacht over de foutieve meterstanden ook ingediend. Als reactie hierop hebben we u op 4 april 2011 gevraagd uw klantgegevens door te geven via ons e-mailadres [email protected].
Wij hebben van u nog geen reactie ontvangen. Als u het op prijs stelt, dan kijk ik alsnog met u mee. U kunt uw klantgegevens mailen naar [email protected].
Ik zie uw reactie spoedig tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Marjolein, medewerkster Eneco
Zoals gemeld aan de klantenservice ben ik inmiddels aan het mailen met Eneco over deze klacht. Het blijft moeilijk want ik heb inmiddels wederom een nieuwe foutieve nota ontvangen! We blijven bezig. Ik ben Eneco meer dan zat ondertussen. Op zich best knap fout op fout stapelen als het niet zo triest was zou je er keihard om moeten lachen! We wachten nu weer in spanning af op de volgende reactie/correctienota Ondertussen hebben ze uiteraard wel alvast het nieuwe, veel te hoge maandbedrag afgeschreven. Dit heb ik laten storneren.
Heeft Marjolein (medewerkster van Eneco) niets voor je kunnen betekenen ?