| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gasabonnement bij Eneco
-
eneyndorff
Gasabonnement bij Eneco
Ik gebruik al jaren geen gas. Uit mijn jaarafrekening blijkt dat ik wel voor een gasabonnement betaal. Ik heb contact opgenomen met Eneco en die verwijst mij naar Stedin, de netbeheerder, die de gastoevoer moet verzegelen. Ik heb Stedin gebeld en die verwijst mij naar Eneco, die eerst aan Stedin een bericht moet sturen dat het gas contract is beëindigd, voor ze de toevoer verzegelen. Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd. Heeft iemand hier ook ervaring mee? 
Re: Gasabonnement bij Eneco
Als het een eigen woning betreft kunt u het gas laten afsluiten. Hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht. Mocht u uw woning ooit verkopen, en de nieuwe eigenaar wenst wel gas te gaan gebruiken, moet het weer worden aangesloten. Ook hiervoor worden kosten in rekening gebracht.
Mocht het een huurwoning betreffen, neem dan eerst even contact op met de verhuurder.
Mocht het een huurwoning betreffen, neem dan eerst even contact op met de verhuurder.