Door een fout in het systeem bij Liander staat de meter van mijn buren op mijn naam. Ik woon nog niet zo lang in mijn nieuwe appartement dus ben daar pas recentelijk achtergekomen.
Vanaf 21 februari heb ik eerst contact opgenomen met de Nuon, welke mij doorverwees naar Liander. Nu ben ik vanaf 22 februari bezig om de fout hersteld te krijgen bij Liander. Vanaf dag 1 is mij verteld dat dit zo aan te passen was in het systeem. Ik heb foto's gemaild en meterstanden doorgegeven maar kreeg geen bevestiging dat dit geregeld was.
Dus wederom zocht ik contact met Liander waar mij door iemand anders werde verteld dat er toch een schouwing moest komen. Tot op de dag van vandaag moet ik nog steeds teruggebeld worden door Liander voor een afspraak. Ik ga nu mijn 4e week in van bellen/mailen/faxen en ik word pretinent niet terug gebeld! Ik heb alle namen genoteerd en de weet wie mijn zaak in behandeling heeft maar zij belt mij gewoon niet terug ondanks alle beloftes dat ik terug gebeld word. Dan is zij op vakantie, de andere keer is zij ziek geweest en weer een andere keer zit zij in overleg.
Heeft iemand nog andere tips voor mij?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen contact bij Liander
Re: Geen contact bij Liander
Bel het storingsnummer eens , laat die langskomen misschien weten zij nog een weg waar je met je klacht naartoe kan.
Hi Ciske,
Hartelijk dank! Dat ga ik dan zeker even proberen!
Hartelijk dank! Dat ga ik dan zeker even proberen!
-
Vattenfall Webcare
- verified
Geachte diva 3008,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat het corrigeren van deze kwestie door Liander niet naar wens verloopt.
Misschien kan Nuon iets voor u doen om dit op te lossen. Als u dat wilt, kunt u een privébericht (PB) versturen via de knop linksonder dit bericht, met uw klant- of contractrekeningnummer en uw telefoonnummer. Dan neem ik telefonisch contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Ton
Nuon Webcare
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat het corrigeren van deze kwestie door Liander niet naar wens verloopt.
Misschien kan Nuon iets voor u doen om dit op te lossen. Als u dat wilt, kunt u een privébericht (PB) versturen via de knop linksonder dit bericht, met uw klant- of contractrekeningnummer en uw telefoonnummer. Dan neem ik telefonisch contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Ton
Nuon Webcare