mijn visacard met eigen afbeelding was stuk gegaan, ik heb een nieuw kaart aangevraagd en ontvangen maar het is nu een blauwe kaart, ik vulde op de visa website alles is , upload mijn afbeelding en gaf aan dat ik al een kaart heb , alles heel makkelijk in te vullen, verzonden krijg een brief de aanvraag wordt niet geaccepteerd , ik heb gebeld waarom niet en er kwamen verschillende antwoorden , maar ook een antwoordt dat de kaart er niet geschikt voor is en dat ik een nieuwe rekening moest openen en daar kon wel een eigen afbeelding op gezet worden.
Ik geloof het niet en heb er nog nooit van gehoord.
dus dat komt erop neer dat ik allerlei documenten moet opsturen zodat VISA kan beoordelen of ik in aanmerking kom voor een VISA rekening maar die heb ik al dus 2 rekeningen en als het geaccepteerd wordt dan kan ik mijn oude VISA kaart rekening opzeggen.
Heel erg vreemd want ik heb deze rekening al jaren en al meermalen een verlengde kaart met eigen afbeelding ontvangen.
Ik ben er nog niet uit hoe dat kan.
Ook VISA heeft elke keer een ander en moeilijk verhaal maar op de website kan het gewoon ???
Maak je eigen Creditcard - Visa Card met wereldwijd betaalgemak
https://www.maakjeeigencreditcard.nl/
wie heeft deze vreemde ervaring ook?
ik heb al 4 keer gebeld, gemaild en opnieuw ingevuld
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen Visacard met eigen afbeelding
Re: Geen Visacard met eigen afbeelding
Ik kan me wel voorstellen dat u hier achteraan gaat want als ik het goed begrijp heeft u 9,75 euro betaald voor de kaart met uw eigen afbeelding.
u hebt het over moeilijke verhalen die u niet gelooft maar daar is op dit forum zo niets over te zeggen natuurlijk.
Het hangt van de preciese inhoud af van wat u verteld wordt.
Misschien is het aanvragen van een nieuwe kaart nog niet zo'n slecht idee. Heb ik ook wel eens gedaan maar toen wel de oude nog even door laten lopen totdat er definitief bericht kwam dat de nieuwe kaart aanvraag goedgekeurd was. Daarna de oude pas opgezegd.
u hebt het over moeilijke verhalen die u niet gelooft maar daar is op dit forum zo niets over te zeggen natuurlijk.
Het hangt van de preciese inhoud af van wat u verteld wordt.
Misschien is het aanvragen van een nieuwe kaart nog niet zo'n slecht idee. Heb ik ook wel eens gedaan maar toen wel de oude nog even door laten lopen totdat er definitief bericht kwam dat de nieuwe kaart aanvraag goedgekeurd was. Daarna de oude pas opgezegd.