Beste mensen.
Wie weet wat nu nog te doen?
Het zit namelijk zo, als je geld tegoed hebt, in dit geval van Essent, heb er zelfs een bevestiging via de mail van, maar ze storten het maar niet terug. Wat dan nog te doen, dan steeds maar er achter aan te bellen? Wie weet het? Bvd, dank!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld tegoed.
Re: Geld tegoed.
Hoelang geleden hadden ze moeten betalen?
De bevestigingsmail dateert van 30 november jongsleden.
Het gaat om terugboeken van dubbele afschrijvingen die ondertussen al aardig opgelopen zijn.
Ik bedoel maar, als er wat te halen valt, zijn ze er als de kippen bij en dreigen ze met afsluiting, maar nu je van hun wat tegoed hebt, kost het zoveel moeite.
Ik wacht vandaag nog even af en anders maar weer aan de bel trekken!
Het gaat om terugboeken van dubbele afschrijvingen die ondertussen al aardig opgelopen zijn.
Ik bedoel maar, als er wat te halen valt, zijn ze er als de kippen bij en dreigen ze met afsluiting, maar nu je van hun wat tegoed hebt, kost het zoveel moeite.
Ik wacht vandaag nog even af en anders maar weer aan de bel trekken!
Heb net te horen gekregen dat het gestort is en het staat inderdaad op de rekening.
Dus mijn bericht kan verder als NIET worden beschouwd. Bedankt voor die ene reactie.
Dus mijn bericht kan verder als NIET worden beschouwd. Bedankt voor die ene reactie.
Rente ook ontvangen?
Banzai.
Banzai.