LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gerechtsdeurwaarde + oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
solleila

gerechtsdeurwaarde + oxxio

Ongelezen bericht door solleila »

Wat moet ik doen?

Vandaag kreeg ik een schrijven binnen van Oxxio. Zij beweren dat ik een rekening niet heb betaald. Het gaat om het volgende:
In januari 2005 heeft een energiebedrijf die ik niet kende geld van mijn rekening afgehaald. Ik heb dat laten storneren,omdat ik niet wist van wie het afkomstig was. Het was niet van Evolta die het toen heette.

In maart 2005 kreeg ik een afrekening en heb netjes de afrekening betaald.
En de fouten gecorrigeerd. Volgens de medewerkers,waar ik datum en naam heb genoteerd,zou ik geen openstaande rekeningen meer hebben staan. Daar ging ik dus vanuit.

In september kreeg ik een brief met een afrekening van januari. Deze moest ik binnen 7 dagen betalen. Ik heb nooit een herinnering gehad. Volgens OXXIO(evolta) van wel,maar ik het het nooit ontvangen.
De brief die ik in september kreeg had ik maar 3 dagen de tijd had om het uit te zoeken en te betalen De brief was veel te laat binnen gekomen.
Maar volgens Evolta was ik te laat. Maar ik kreeg niet eens de kans om het uit te zoeken. Toen ik erachter kwam dat het van januari was. Heb ik het betaald nog voordat ik een ander brief kreeg van het incassobureau.
OXXIO hebben me NU een brief gestuurd van een gerechtdeurwaarde
Ik moet binnen een aantal dagen betalen anders komt de gerechtdeurwaarde.
Wat nu?

Kan een gerechtdeurwaarde zomaar beslag leggen,ondanks dat ik heb betaald.

Iemand een goed advies!!

Alvast bedankt

solleila

Re: gerechtsdeurwaarde + oxxio

Ongelezen bericht door solleila »

Denken jullie dat ik een kans maak bij de rechter of niet?
En is het verstandig om alvast contact op te zoeken met het gerechtdeurwaarde bedrijf of niet?

MLF

Re: gerechtsdeurwaarde + oxxio

Ongelezen bericht door MLF »

als je een betalingsbewijs hebt hoef je je geen zorgen te maken

Gesloten