Ik heb hetzelfde gehad bij mijn schoonmoedfers verhuizing. Kwam in een aanleunwoningkje terrecht. (voorganger waarschijnllijk met schulden overleden.
Bij overhandiging sleutel gelijk meterstanden gas/water/licht opgenomen.
Water geen probleem, gas/licht essent na paar dagen brief dat meterstanden niet worden geaccepteerd en de juiste al zijn doorgegeven. Elektra afwijking was 2850 kwh, naar diverse klachten overleggen van huurcontract dat je binnen 1 dag geen 2850 kunt verbruiken en dreigen met geschillen comissie ging men overstag.
Het rare was dat de gasstand maar 5 m3 verschil in zat, en dus wel klopte.
Na een maand of 6 ineens weer een brief dat maand bedrag verhoogd moet worden aangezien het verbruik heel erg hoog was. Genoemde standen waren weer de oude foute standen.
Zelfde brief van eerder maar gekopieerd en weer naar essent gestuurd.
Waar ik wel pissig van wordt is als je belt het altijd aan een andere medewerker/ afdeling ligt en zij dat niet kunnen verhelpen. DAAR BEL IK NIET VOOR. Ik bel om geholpen te worden niet om te horen welke afdeling de schuldige is
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geschatte! standen eindnota, dwingend voor de NIEUWE! klant?
-
stofzuigertje
Re: geschatte! standen eindnota, dwingend voor de NIEUWE! klant?
U heeft de standen opgenomen en die gelden.
Als U zoveel zou verbruiken in korte periode is dat een heel erg grote wiet plantage.
Vraag de Politie de meterstanden op te geven...
Die zijn betrouwbaar en dan moeten ze wel Uw doorgegeven standen accepteren.
Dit is fraude van meter standen en als de Politie opgeeft wat ze die dag zagen moeten ze wel....
Als U zoveel zou verbruiken in korte periode is dat een heel erg grote wiet plantage.
Vraag de Politie de meterstanden op te geven...
Die zijn betrouwbaar en dan moeten ze wel Uw doorgegeven standen accepteren.
Dit is fraude van meter standen en als de Politie opgeeft wat ze die dag zagen moeten ze wel....
-
forumessent
Beste Sjors.B,
In uw bericht van 16 juli op dit forum geeft u aan dat er problemen zijn/waren over de aanmeldstanden. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik voor u misschien nog een en ander kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Diana
Essent medewerker
In uw bericht van 16 juli op dit forum geeft u aan dat er problemen zijn/waren over de aanmeldstanden. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik voor u misschien nog een en ander kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Diana
Essent medewerker
Ik ga ook niet meer reageren naar essent, het is nu 3 jaar geleden. Het laatste jaar was het goed. Dus ik ga er niet weer in roeren.
Maar forumessent toch bedankt.
Maar forumessent toch bedankt.
-
stofzuigertje
@ Sjors B,
toch gewoon proberen want je weet maar nooit want nu weten ze dat betrouwbare leveranciers meer klanten krijgen en ze willen mij ook graag hebben...
Zolang zij weigeren ondanks dat het 3 jaren terug is.....
En vele lezen mee en houden bij het nemen van een leverancier rekening met dit soort berichten en of het goed is opgelost!
toch gewoon proberen want je weet maar nooit want nu weten ze dat betrouwbare leveranciers meer klanten krijgen en ze willen mij ook graag hebben...
Zolang zij weigeren ondanks dat het 3 jaren terug is.....
En vele lezen mee en houden bij het nemen van een leverancier rekening met dit soort berichten en of het goed is opgelost!