Ook ik ben er achter dat het in de administratieve procedure van de oxxio niet helemaal loopt zoals het moet..
ik zit met het probleem dut hun beweren rekeningen te sturen maar ik ontvang ze keer op keer niet..
daardoor loop ik zowel eindafrekeningen mis als herr/aanmaningen
na meerdere malen contact te hebben op genomen met oxxio blijft het een ja/nee strijd tussen de oxxio en mij..
is er iemand met dezelfde ervaring en weet wat voor stappen ik nu kan ondernemen....help me dan want ik weet niet meer wat ik moet doen..hun blijven beweren dat ze alles netjes op orde hebben......dte beweerd iets anders..maar volgens de oxxio staan ze in hun recht
mvg donja
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geschil met oxxio
-
Maarten1234
Re: geschil met oxxio
Ja Donja wij allemaal. Ik ben blij dat ik bij Oxxio weg ben. Wij hebben de betalingen op den duur maar handmatig overgemaakt en hun rekening geblokkeerd voor automatische incasso. Dit omdat zij regelmatig 2 of 3 keer in de maand afschreven, omdat zij meerderemalen vergaten om af te schrijven en dus toen zij er achter kwamen zij er alles vanaf haalde zonder aankondiging. Dus 3 maanden vergeten af te schrijven is de 4e maand, 4 maanden afschrijven. Ook gebeurde het dat zij soms teveel of andere rare bedragen afschreven. Wij hebben toen besloten om hun macht in te binden en dus hun te blokkeren en alles handmatig te gaan doen. Helaas is gebleken dat zij zelfs nu beweren een aantal maanden niet gehad te hebben. Wij hebben zelfs de deurwaarder aan de deur gehad. Gezellig aan de koffie met hem en alle bewijzen zwart op wit laten zien. Echter Oxxio hield dan nog vol. Zelfs nadat wij kopieen aan hun hebben toegestuurd, hielden zij nog vol en waren er nooit kopieen binnen gekomen.
Het ligt gewoon aan hun administratie. Daar klopt niets van. Zo kan ik nog uren door gaan. Ook een willekeurig gespecificeerde factuur sturen zij niet op, omdat zij daar niet aan doen of omdat zij het niet kunnen. Dus een ieder dekt elkaar en lult er maar een end aan. Puntje bij paaltje wordt en ben je niet geholpen, omdat hun klakkeloos van de gegevens in hun systeem uitgaan en dat 100% kloppend achten. Dus je belt voor niets.
Trouwens als je belt, bel dan het 076 nummer en niet het 0900 nummer. Dat is veel goedkoper. Vraag dan naar de afdeling "kwaliteit" omdat de klantenservice je niet helpt. Misschien dat je daar verder komt.
Succes
Het ligt gewoon aan hun administratie. Daar klopt niets van. Zo kan ik nog uren door gaan. Ook een willekeurig gespecificeerde factuur sturen zij niet op, omdat zij daar niet aan doen of omdat zij het niet kunnen. Dus een ieder dekt elkaar en lult er maar een end aan. Puntje bij paaltje wordt en ben je niet geholpen, omdat hun klakkeloos van de gegevens in hun systeem uitgaan en dat 100% kloppend achten. Dus je belt voor niets.
Trouwens als je belt, bel dan het 076 nummer en niet het 0900 nummer. Dat is veel goedkoper. Vraag dan naar de afdeling "kwaliteit" omdat de klantenservice je niet helpt. Misschien dat je daar verder komt.
Succes
nou bedankt voor je reactie....ik ben ook bezig met mn contract stop te zetten...waar vind ik dat andere nummer?
mvg
mvg
-
Maarten1234
Op het forum is het ergens vermeldt, maar het nummer is 035 6265800. Ik dacht uit mijn hoofd dat het een 076 nummer was, maar het is dus 035.
Vraag naar de afdeling kwaliteit of zoiets, omdat je met de normale reguliere klantenservice niet verder komt. Die mensen hebben dezelfde info als die de klantenservice gebruikt. Sterker nog het is de klantenservice alleen hier hebben ze naar mijn ervaring iets meer geduld en zijn zij ook vriendelijker. Hoop dat jij die ervaring ook kunt delen. Zo niet dan weet ik het ook niet meer en dan zal ik denk ik iemand getroffen hebben die geduld heeft en vriendelijk is.
Vraag naar de afdeling kwaliteit of zoiets, omdat je met de normale reguliere klantenservice niet verder komt. Die mensen hebben dezelfde info als die de klantenservice gebruikt. Sterker nog het is de klantenservice alleen hier hebben ze naar mijn ervaring iets meer geduld en zijn zij ook vriendelijker. Hoop dat jij die ervaring ook kunt delen. Zo niet dan weet ik het ook niet meer en dan zal ik denk ik iemand getroffen hebben die geduld heeft en vriendelijk is.