Wie heeft er ervaring met de Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven?
Wat is het geval: Op 2 maart 2005 heb ik 'n klacht over het niet ontvangen van 'n jaarafrekening (natuurlijk van Energiebedrijf.com)opgestuurd. Op 24 maart werd om aanvullende informatie gevraagd en daarna blijft alles stil!!!
Hoelang duurt de behandeling van zo'n klacht normaal?
Het is vandaag al 22 april 2005 en de jaarafrekening komt gewoon niet!!
Wie weet hoelang behandeling van 'n klacht duurt?
Of heeft de SGC ook geen enkele betekenis meer?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven
Re: Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven
Nadat een geschil is gedeponeerd bij een geschillencommissie en het dossier compleet is, wordt de klacht doorgestuurd naar het bedrijf waarover de klacht is ingediend. Die krijgen een maand de tijd om te reageren. Komt die reactie niet binnen die termijn, krijgen ze nog een herinnering toegezonden. De reactie wordt vervolgens door de geschillencommissie doorgezonden naar diegene die de klacht heeft ingediend. Deze krijgt dan weer de gelegenheid te reageren. De termijn die je nu zit te wachten op een reactie is dus normaal.
Re: Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven
Er werd nu ook in de krant enige ruchtbaarheid aan de geschillencommissie gegeven. Iets van tegen de 5000 klachten waarvan 40% geheel of gedeeltelijk gegrond.
Maar dit even terzijde..........
Maar dit even terzijde..........