N.a.v. fouten in de jaarafrekening heb ik in april dit jaar de Geschillencommissie ingeschakeld en een bedrag in depot gestort.
Het geschil met de energieleverancier is in augustus opgelost en dit heb ik de Geschillencommissie ook per omgaande laten weten, met uiteraard tevens het verzoek tot terugstorten van het in depot gestorte bedrag (niet het inschrijfgeld dus). Een week of 3 geleden heb ik maar 'ns gebeld, omdat het bedrag maar niet terugkomt. Men gaf toen aan een achterstand te hebben en e.e.a. zo spoedig mogelijk af te zullen handelen. Mijn brief was wel ontvangen.
Inmiddels zijn we dus weer 3 weken verder, en ik heb nog altijd niks ontvangen. Nou gaat het niet om een wereldbedrag (118 euro), maar ik zou toch graag m'n geld terug ontvangen.
Zijn er meer mensen die zo lang op terugbetaling van het depotbedrag moeten wachten?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geschillencommissie
Re: Geschillencommissie
nah van sommigen kan ik 't hebben.... sorry. Beetje misselijk grapje.
zou 't kunnen dat er inderdaad zó veel mis gaat in Energieland dat ze 't niet kunnen bolwerken (voordeel van de twijfel)?Maar als het bij de GSC al zo fout gaat,
Dat was concreet m'n vraag...waar moeten we dan ons "heil" halen?