Vorige week een meneer van Eneco aan de deur gehad. Deze bood mij een contract aan ( MKB ).
Alles zou goedkoper worden.. De meneer een beetje rekenen en ik geloofde hem..
Dus foutje van mij. Stom ! Zit nu, na een week het contract na te kijken en ben gewoon duurder uit.
Plus dat ik ook nog vast recht betaal en dat zat niet in dat andere contract ( ivb overstap van NLE naar Buget Energie / collectief inkoop eigenhuis ).
Ik heb net het klantenteam van Eneco gesproken en gezegd dat ik van dat contract af wil.
Dat kon niet zei die mevrouw, omdat dat een contract is wat aan de deur getekend is ?!
Normaal heb je altijd een bedenkingstijd, maar volgens haar niet ?!
Wie kan mij vertellen hoe dit aan te pakken ?
Ik heb inmiddels al wel een mail gestuurd naar het klantenteam, zodat er al wel wat op papier staat.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goedkoper Contract Eneco
Re: Goedkoper Contract Eneco
U heeft een zakelijk contract getekend? Daar gelden andere regels voor als een particulier contract.
Ja dat is een zakelijk contract.
Dan kon ik volgens hem van de "goedkope" tarieven gebruik maken.
Niet dus.
Dan kon ik volgens hem van de "goedkope" tarieven gebruik maken.
Niet dus.
is dan "gelukkig" maar voor een jaar.
Maar zeker een leerschool.
Maar zeker een leerschool.
Wij zijn geen types die alles tot op de komma uitrekenen, maar na 25 jaar als klant bij Eneco vonden wij dat wij de laatste 2 jaar wel erg hoge afrekeningen kregen (ondanks de ongevraagde mes-op-de-keel adviezen van Eneco waarbij ze ons een zogenaamd veel voordeliger contract aanpraatten). Toen wij afgelopen december contact opnamen met Eneco dat ze nu maar eens met een echt goed advies moesten komen, zijn wij nooit meer teruggebeld. Wij voelen ons bedot door Eneco en we zijn nu dan maar na al die jaren overgestapt naar Essent, die in elk geval een veel goedkoper contract aanbood.
Ik begrijp niet dat Eneco jarenlange trouwe klanten gewoon een poot probeert uit te rukken door ze zeer ongunstige contracten aan te smeren en vervolgens geen sjoege meer te geven.
Ik zou aansluitend op uw ervaring anderen willen waarschuwen om geen overeenkomsten met Eneco aan te gaan.
Ik begrijp niet dat Eneco jarenlange trouwe klanten gewoon een poot probeert uit te rukken door ze zeer ongunstige contracten aan te smeren en vervolgens geen sjoege meer te geven.
Ik zou aansluitend op uw ervaring anderen willen waarschuwen om geen overeenkomsten met Eneco aan te gaan.