Wij zijn sinds twee maanden overgestapt naar Green Choice.
Maar nu al is het vertrouwen beschaamd.
Toen er een jonge dame aan mijn deur stond met een nieuwe energieleverancier, dacht ik: "eindelijk weg bij NUON!"
Ik had er vertrouwen in en kreeg folders.
Ik had alles doorgenomen en kwam niets vreemds tegen.
Er zou contact met mij worden opgenomen.
Na een week kregen we een brief met daarin het bedrag p.m.
33,- zou ons nieuwe termijn bedrag worden.
Nu vond ik dat niet zo erg, maar ik vond het verdacht weinig.
Dus ik gebeld naar Green Choice.
Uit dat gesprek bleek dat de helft wat de jonge dame aan de deur vertelde niet waar te zijn.
Mijn man en ik gingen ervan uit dat wij geheel zouden overstappen, maar het was alleen voor elektra. Aangezien wij in Almere-Stad wonen hebben wij stadsverwarming en dat ging dus niet mee.
Ook vond de mevrouw aan de telefoon dat wij veel te laag waren ingeschat door de Nuon en zette ze het geschatte jaarverbruik omhoog.
Het bedrag werd nu 66,- en Green Choice vertelde me dat het bedrag van Nuon verder omlaag zou gaan.
De eerste maand dat Nuon afschreef was het bedrag 83,84.
En een paar dagen later schreef Green Choice af, 66,-
Bij elkaar opgeteld heb ik voor een maand bijna 150,- betaald!
Terwijl ik bij Nuon op een maandbedrag van 116,- zat!
Ik weer opgebeld naar Green Choice en Nuon om te vragen hoe het zat.
Green Choice gaf toe dat haar medewerker die ik gesproken had ons veel te hoog had ingeschat en gaf mij de opdracht om zelf mijn meterstand van een week op te nemen en het aan ze door te geven.
Nu zitten we dus weer op 33,- per maand.
Mijn man en ik kijken het nog een maandje aan en als er nu weer iets fout gaat, gaan we gewoon weer terug naar Nuon.
Energiebedrijven waren al ingewikkeld, maar we hebben het onszelf nu wel erg moeilijk gemaakt!
tot zover ons verhaal.
Groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Green Choice
Re: Green Choice
dat heb je inderdaad en ik hoop dat je kosteloos het contract mag verbreken, omdat daar vaak ook nog een boete van max ik meen 50 aan vast zit.Energiebedrijven waren al ingewikkeld, maar we hebben het onszelf nu wel erg moeilijk gemaakt!
Re: Green Choice
Ik heb het al vaker gezegd,lekker blijven wisselen van leverancier
1) Je komt lekker van je geld af.
2)En hier lekker de forum's vol zetten met klachten.
3)Er zijn er die het nooit leren..
4)Maarja,,ik geniet ervan (dus volhouden)enigste pluspunt,hahahah
1) Je komt lekker van je geld af.
2)En hier lekker de forum's vol zetten met klachten.
3)Er zijn er die het nooit leren..
4)Maarja,,ik geniet ervan (dus volhouden)enigste pluspunt,hahahah