LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] greenchoice , zelfde praktijken als de 'nieuwe meter man' ?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
versace1

greenchoice , zelfde praktijken als de 'nieuwe meter man' ?

Ongelezen bericht door versace1 »

hallo allemaal,

ik kwam vandaag net thuis en zat met het avondeten naar laatste opname van tros radar en Opgelicht te kijken toen de deurbel ging....?
staat er een jongeman met een notitie map in zijn hand.
hij vertelt dat ie afgelopen maandag aan de deur is geweest en een informatiefolder heeft uitgedeeld of 'groene stroom'van Greenchoice.
ik vertelde dat dat helemaal niet kan, i.v.m. mijn werk.
hij hield vast dat ie langs was geweest en zelfs een folder in onze brievenbus heeft gedaan. nou, ik kijk dagelijks in mijn brievenbus en daar lag echt geen folder in, hoor.
hij vertelt verder : wat vreemd , ik dacht zeker te weten dat ik u gesproken heb en een folder in uw brievenbus heb gedaan.
ik zeg weer: nee, hoor echt niet en trouwens ik ben de hele dag op het werk.hij vertelt verder : nou ja, in ieder geval ik kom u te vertellen over ons bedrijf 'green choice'. u weet waarschijnlijk dat sinds 2002 de rechten voor het kiezen van eigen energiemaatschappij zijn vrijgegeven en, u bent dus niet meer afhankelijk van de NUON, onze maatschappij is er voor groene stroom, u levert een bijdage aan de voorziening van groene stroom en dus niet meer aan olie en gas voor elektriciteitscentrale, bla bla bla. ik heb net bij uw buurman een offerte aangevraagd, dus wat denkt u er van ?
ik zei : nou ik weet echt niet waar u het over heeft. ik ken uw maatschappij helemaal niet. (p.s. mijn buurman komt 's avonds laat pas thuis en hij woont alleen en is de laatste tijd in de weekenden bijna nooit thuis.)

als u bij ons lid bent bespaart u ongeveer 6 a 7 euro per maand (wauw , wat een enorm verschil dacht ik, :lol: ahum. heb pas afrekening van de nuon gekregen en ga nu 70 euro per maand betalen) vergeleken met de NUON, u blijft dus bij de NUON maar u krijgt groene stroom van ons geleverd. zou ik uw gegevens mogen hebben zodat we voor u een offerte kunnen maken ? u krijgt van ons binnen enkele dagen een offerte, als niet tevreden hoeft u niets te doen, bij interesse stuurt de formulieren ondergetekend naar ons op en wij doen de rest. tevens hebben een leuk extraatje , als wij in uw woonplaats 10.000 nieuwe klanten kunnen maken krijgt u per verbruikte kwh een korting van 0,25 cent per kwh. ( ? :?: nou snap ik het niet meer )
ik antwoordde : jaja , je krijgt dus groene stroom, en je betaalt minder terwijl je bij NUON blijft ? en keek 'm boos aan. ik heb ervaring met dit soort vreemde praktijken en ........ net op dat moment schrok de man en liep langzaam weg en kwam met de smoes , sorry als u geen tijd heeft ga ik wel verder. goedenavond meneer.
"oh nou okee , goedenavond" en heb de deur dicht gedaan en ben weer op de bank gaan zitten. 8)

strip

Re: greenchoice , zelfde praktijken als de 'nieuwe meter man' ?

Ongelezen bericht door strip »

Beste versace,

Lees hierover het draadje van Ariël in dit forum.

Gesloten