hallo
ik heb een vraag
een aantal maanden geleden kreeg ik brieven van greenchoiche deze brieven heb ik ongeopend retour gestuurd tot mijn verbazing kreeg ik vorige week een brief waar in stond dat mijn huidige energiebedrijf het jammer vond dat ik wegging
maar ik weet van niks heb niks ondertekend
zijn er meer nmensen die met dit bedrijf te maken hebben gehad ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] greenchoiche
Re: greenchoiche
Begin december kwam er iem. langs de deur van Greenchoice. Ze hadden een wazig verhaal dat Greenchoice een soort groothandel voor groene stroom was. Nuon, Essent verkochten dat dan weer door. Ze waren zogenaamd aan het invertariseren of mensen met groene stroom dit nog wel wilden mocht het duurder worden. De antwoorden zouden ze dan doorgeven aan de providers. Eerlijk gezegd geloofde ik er niks van, je stuurt geen mensen langs de deur om te vragen of en bij wie ze groene stroom betrekken en of ze in de toekomst dat ook nog willen. Die stroombedrijven kunnen zelf heel eenvoudig een mailing maken, alle gegevens hebben ze al.
Vanavond, 6 feb. belde er een mevrouw van Greenchoice. Ze wilde het even hebben over het contract voor groene stroom dat ik 12 december getekend had aan de deur. (bij mijn weten heb ik niks getekend, maar goed is ook 2 maanden terug) Helaas houdt hier het verhaal op omdat ik woest werd, de mevrouw vertelde dat ze haar "contract" daar kon stoppen waar de zon nooit komt en vervolgens ophing.
Maar mocht greenchoice nog iets van zich laten horen, dan laat ik het weten.
Vanavond, 6 feb. belde er een mevrouw van Greenchoice. Ze wilde het even hebben over het contract voor groene stroom dat ik 12 december getekend had aan de deur. (bij mijn weten heb ik niks getekend, maar goed is ook 2 maanden terug) Helaas houdt hier het verhaal op omdat ik woest werd, de mevrouw vertelde dat ze haar "contract" daar kon stoppen waar de zon nooit komt en vervolgens ophing.
Maar mocht greenchoice nog iets van zich laten horen, dan laat ik het weten.
Re: greenchoiche
Ik vind het erg zielig dat een energiebedrijf met haar product langs de deur moet. Het product moet zichzelf toch verkopen?