LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand al de ‘blijven loont korting’ van Nuon?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
karlijn.waterman
Contacteer:

Heeft iemand al de ‘blijven loont korting’ van Nuon?

Ongelezen bericht door karlijn.waterman »

Ik heb me hoopvol aangemeld want ik heb al jaren Nuon maar krijg meeteen een standaardbericht dat het ‘in sommige gevallen niet mogelijk is’ om deze korting te geven, onder meer als je contract niet binnenkort afloopt..... :?: :roll:

sylvesterb

Re: Heeft iemand al de ‘blijven loont korting’ van Nuon?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

karlijn.waterman schreef:Ik heb me hoopvol aangemeld want ik heb al jaren Nuon maar krijg meeteen een standaardbericht dat het ‘in sommige gevallen niet mogelijk is’ om deze korting te geven, onder meer als je contract niet binnenkort afloopt..... :?: :roll:
Lijkt me ook logische dat je een "Blijven loont korting" krijgt als je nog een contract hebt wat nog enige tijd loopt. Dan heb je namelijk geen andere keus dan blijven of afkopen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ze lastig doen en niets geven zou ik weglopen wegens geen korting zodra het contract afloopt...

Vaak is opzeggen voldoende om ook bij Nuon meer korting te krijgen.
Maar regelmatig overstappen is meestal voordeliger dan de hoogste korting bij hun.......

Vooral het welkom die vele geven maken deze korting waardeloos en alleen voor trouwe klanten die meer als 10 jaren blijven zitten leuk.

Jantje7

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Had een 1 jarig contract en verleng automatisch zodat ik het per maand kan opzeggen. Intussen wel 25% korting op elektriciteit opgebouwd. (Enkel de bruto KWh prijs - 25%). Ben zelf niet zo voor veranderen.

stofzuigertje

Je krijgt 25% over de hoge vaste Nuon prijzen dus zelfs met 25% zit je elders toch vaak alsnog goedkoper.
Wel is dit makkelijk voor luie mensen die jarenlang bij dezelfde willen blijven.

webshopeigenaar14

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

stofzuigertje schreef: Wel is dit makkelijk voor luie mensen die jarenlang bij dezelfde willen blijven.
Ik zit ook jaren bij dezelfde maar vind niet dat dit met lui te maken heeft. Eerder gemakzucht. Ik zou je het verschil best willen uitleggen maar dat is me teveel werk.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

webshopeigenaar14 schreef:
stofzuigertje schreef: Wel is dit makkelijk voor luie mensen die jarenlang bij dezelfde willen blijven.
Ik zit ook jaren bij dezelfde maar vind niet dat dit met lui te maken heeft. Eerder gemakzucht. Ik zou je het verschil best willen uitleggen maar dat is me teveel werk.
Bedankt voor de uitleg. Was het niet teveel moeite? :lol:

stofzuigertje

Ik ben 1 ding vergeten.......
Mensen die bang zijn voor veel geregel omdat ze hier op dit forum wel eens klachten horen van overstappers die problemen kregen!

Als je blijf bij Nuon actie gebruikte heb je dat overstap risico niet!
Dus hoewel niet mijn keuze, toch een groot voordeel...... en je slaapt dan beter!

Ja, elke overstap, of het nu Energie of Zorgelijke Verzekeraars zijn...!

Gesloten