Heerlijk,
Om alles weer terug te brengen bij de oude, vertrouwde bedrijven.
Je kunt zeggen wat je wilt, van de zogenaamde besparingen voor de consument is weinig terechtgekomen (tenzij je enkele uren per dag internationaal belt of wel erg veel energie verbruikt). Ik betaal liever iets meer dan ooit nog in de koeievlaai te trappen die de liberalisering heeft voortgebracht.
Misleiding is/was het credo van snelle jongens die op de liberalisering zijn ingesprongen, zij verdienen hier inmiddels scheppen met geld aan.
Ik wens deze mensen iets toe wat ik liever niet hier uitspreek.
Geen gezeik meer over facturen die 1 dag te laat zijn en terstond de incasso-maffia Intrum Justitia op je dak te hebben (Energiedirect), geen geleuter over voorschotbedragen van 5 euro (Energiebedrijf.com inmiddels overgenomen door Oxxio) en vervolgens een eindafrekening van 800 euro (ondanks herhaalde verzoeken om verhoging).
Geen "afsluiting" meer van Tele 2 die 2 euro niet automatisch kon incasseren terwijl we op vakantie waren.
Weg met de onverschilligheid/totale onbetrokkenheid/afstomping van de callcentre-medewerkers van dure servicenummers (0,70 eurocent per minuut, Energiedirect en vele anderen).
Heerlijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |