LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] help!!
-
Re: help!!
Waarom zou ik gaan Banzai? Is jouw bevinding en mening niet gewichtig genoeg als ik er ben? Ik blijf niet hoor! Ben zo weer voor een poosje weg. Erg sportief bent U in geen geval en deskundigheid laat ook te wensen over en daar komt het in metname dit en andere fora op aan. Ik kan er niet tegen wanneer mensen niet naar behoren geïnformeerd worden en ja ik kan mij goed voorstellen dan mij antwoorden soms als iritant worden gevonden maar het is wel op basis van mijn werkzaamheden en vakgebied. Ik mag mij dacht ik na 16 jaar met dit soort troubles bezig gehouden te zijnn deskundig genoeg achten om op vraagstukken welke in fora als deze gesteld worden te beantwoorden. Als je er geen verstand van hebt dan moet je er gewoon niet op antwoorden, zo simpel is het. Objectief zijn en blijven en niet meepraten over zaken waar je geen kaas van gegeten hebt, daar zit nietmand op te wachten toch? En nu is het voor mij even over. Ik beperk mijn antwoorden tot vragen welke terzake doen onder welgemeende excuses.
@Chanmaster:
Ik meet mij zeer zeker het predikaat 'deskundige' niet aan.
Jij daarintegen doet voorkomen alsof de wereld voor je knielt, indien de lezers je maar persoonlijk mailen met prive-gegevens.
Lijkt mij getuigen van enige hoogmoedswaanzin of mogelijk snode plannen.
Gegroet,
Banzai
Omdat je dat zelf aangeboden hebt.Waarom zou ik gaan Banzai?
Ach, wij hebben in die richting geen aanvaringen gehad, wel?Is jouw bevinding en mening niet gewichtig genoeg als ik er ben?
Voorzichtigheid heeft met 'sportief' niets te maken.Erg sportief bent U in geen geval en deskundigheid laat ook te wensen over en daar komt het in metname dit en andere fora op aan.
Ik meet mij zeer zeker het predikaat 'deskundige' niet aan.
Jij daarintegen doet voorkomen alsof de wereld voor je knielt, indien de lezers je maar persoonlijk mailen met prive-gegevens.
Lijkt mij getuigen van enige hoogmoedswaanzin of mogelijk snode plannen.
Precies, da's ook mijn streven.Ik kan er niet tegen wanneer mensen niet naar behoren geïnformeerd worden
Ga gerust je gang, maar hou op met mensen te animeren privegegevens naar je te mailen.Ik beperk mijn antwoorden tot vragen welke terzake doen onder welgemeende excuses.
Gegroet,
Banzai
ik weet niet waar dit allemaal over gaat .
maar ik dacht iets gevonden te hebben waar ik info,tips,of ervaringen zou kunnen delen uitwisselsen .
persoonlijke zaken horen hier niet uitgeruziet te worden toch?
cloed
maar ik dacht iets gevonden te hebben waar ik info,tips,of ervaringen zou kunnen delen uitwisselsen .
persoonlijke zaken horen hier niet uitgeruziet te worden toch?
cloed
-
Jawel Cloed dat heb je ook maar je hebt altijd figuranten die de stemming verzieken door de integriteit van bepaalde mensen onderuit te halen. Wij negeren Bazai in ieder geval.
Wat Uw zaak betreft hebben wij, en daarmee doel ik op alle adviezen waaraan U iets heeft kunnen hebben ongeacht de persoon welke daarbij in antwoord voorzag, het beste met U voor en de echte welgemeenden hier in dit forum vallen elkaar niet lasten laat staan aan maar soms, helaas. Mijn welgemeende excuses hiervoor.
Chanmaster.
Wat Uw zaak betreft hebben wij, en daarmee doel ik op alle adviezen waaraan U iets heeft kunnen hebben ongeacht de persoon welke daarbij in antwoord voorzag, het beste met U voor en de echte welgemeenden hier in dit forum vallen elkaar niet lasten laat staan aan maar soms, helaas. Mijn welgemeende excuses hiervoor.
Chanmaster.
@Cloud:
Er zijn steeds sterkere aanwijzingen dat Chanmaster om de één of andere (onverklaarbare) reden lezers beweegt priveinformatie naar zijn emailadres(sen) te mailen.
Ik maak je (en andere lezers) er alleen op attent dat je daar een risico mee neemt.
Het is hier een openbaar forum waarin mensen vrijblijvend wetenswaardigheden, ervaringen en tips met elkaar uitwisselen en geen advertentieblaadje voor een priveonderneming.
Zoals Chanmaster zelf al zo'n beetje schreef: 'voor niets gaat de zon op'.
Zoiets mag je te denken geven.
Je doet er maar mee wat je wil, ik hoop je alleen niet opnieuw te zien in het TV-programma TROS-(dubbel)Opgelicht.
Prettig weekend.
Banzai.
Er zijn steeds sterkere aanwijzingen dat Chanmaster om de één of andere (onverklaarbare) reden lezers beweegt priveinformatie naar zijn emailadres(sen) te mailen.
Ik maak je (en andere lezers) er alleen op attent dat je daar een risico mee neemt.
Het is hier een openbaar forum waarin mensen vrijblijvend wetenswaardigheden, ervaringen en tips met elkaar uitwisselen en geen advertentieblaadje voor een priveonderneming.
Zoals Chanmaster zelf al zo'n beetje schreef: 'voor niets gaat de zon op'.
Zoiets mag je te denken geven.
Je doet er maar mee wat je wil, ik hoop je alleen niet opnieuw te zien in het TV-programma TROS-(dubbel)Opgelicht.
Prettig weekend.
Banzai.
nee banzai dat hoop ik ook niet ,want een tv optreden is al genoeg geweest,maar ik ben me van geen kwaad bewust hoop alleen hier zoals ik net schreef aan info enz... te komen, wil niemand zijn integriteit in twijfel trekken.
zullen we terug naar het onderwerp van dit forum ?
mischien kunnen jullie dit via een ander forum uitzoeken
cloed
zullen we terug naar het onderwerp van dit forum ?
mischien kunnen jullie dit via een ander forum uitzoeken
cloed
@Cloed:
Nou, het lijkt mij geen onbelangrijk onderwerp.
Als jij van te voren had geweten wat je kon overkomen bij overspanning had je misschien ook vooraf een beveiliging daartegen laten plaatsen.
Er zijn voor de doe-het-zelvers al van die handige stekkerblokken waar het al in zit.
Voor de kosten hoeft men het niet te laten i.v.m. dure apparatuur.
Hoe ben je gevaren tot nu toe?
Banzai.
Nou, het lijkt mij geen onbelangrijk onderwerp.
Als jij van te voren had geweten wat je kon overkomen bij overspanning had je misschien ook vooraf een beveiliging daartegen laten plaatsen.
Er zijn voor de doe-het-zelvers al van die handige stekkerblokken waar het al in zit.
Voor de kosten hoeft men het niet te laten i.v.m. dure apparatuur.
Hoe ben je gevaren tot nu toe?
Banzai.
ik denk dat er nu weinig reactie zullen komen op dit forum gezien de berichten lijst hierboven?
kunnen jullie ze er niet afhalen?
cloed
kunnen jullie ze er niet afhalen?
cloed
bedankt voor de reactie"s op dit forum hierbij sluit ik hem ,na contact met netwerk beheerder is het eindelijk voor grootste gedeelte opgelost.
cloed
cloed