Ondanks vele pogingen daartoe, betaal ik sinds mijn verhuizing 2 jaar geleden niets voor gas, water en licht bij de NUON, want ik ben 'alleen administratief verhuisd maar niet administratief aangesloten'. Diverse telefoontjes en mails verder lijkt het gewoon niet op te schieten. Trouw spaar ik maandelijks 150 euro, met de stille hoop dat ze het er 5 jaar bij laten zitten, dan kunnen ze de rekening namelijk niet meer innen :p
De stand van zaken is, dat ze onlangs toch maar een meteropnemer hebben gestuurd. Deze heeft... de watermeter opgenomen! En ja hoor, ik kreeg een afrekening van de NUON, of ik 54,53 euro wilde afrekenen (Voor 2 jaar waterverbruik? Ze hebben de komma zeker een plaats naar links gezet?) en per maand 14,57 betalen voor... ALLEEN HET WATERVERBRUIK! Gas en elektra hoef ik nog steeds niet te betalen! Okay, het werd keurig automatisch afgeschreven, dus ik heb goede hoop dat het binnenkort nog eens goed komt.
Maar dat is het ergste nog niet. Het is namelijk bij deze ene automatische afschrijving gebleven!!! Een maand later gebeurde er niks meer en deze maand is er ook niets afgeschreven door de NUON. Zucht...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het lijkt wel alsof ze m'n geld niet eens willen...
Re: Het lijkt wel alsof ze m'n geld niet eens willen...
dit klinkt inderdaad niet goed.
ik stel voor dat u inderdaad die 150 euo apart legt en misschien word het dan inderdaad vergeten :/
heeft er ook nog eens iemand mazzel (al is he alleen de rente maar)
ik stel voor dat u inderdaad die 150 euo apart legt en misschien word het dan inderdaad vergeten :/
heeft er ook nog eens iemand mazzel (al is he alleen de rente maar)
Re: Het lijkt wel alsof ze m'n geld niet eens willen...
De NUON spaarpot is inmiddels opgelopen tot 3600 euro, de rente over 2004 heb ik geschonken aan de slachtoffers van de overstroming in Azie, dan is het geblunder van de NUON toch nog ergens goed voor geweestheeft er ook nog eens iemand mazzel (al is he alleen de rente maar)
Maar wat ik echt niet snap, is dat ik eerst telefonisch de zaak heb geprobeerd recht te breien en daarvoor ook persoonlijk ben teruggebeld om de meterstanden door te geven. Daarna gebeurde er niets, dus een maandje later maar eens mailen naar de NUON CCC en hetzelfde verhaal, weer de meterstanden van tijdens de verhuizing doorgegeven, dezelfde beloften werden gedaan en... weer niets. Totdat er een meteropnemer kwam om de watermeter op te nemen, waarna eenmalig een (veel te klein) bedrag in rekening werd gebracht voor het verbruik van de afgelopen jaren en 1 maal een (op zich redelijk) termijnbedrag voor het waterverbruik en dergelijke werd afgeschreven. Een maand later stoppen de automatische afschrijvingen en vraag ik me werkelijk af of ze m'n geld wel willen...
Het waterschap heeft inmiddels wel doorgekregen dat ik daar woon, maar laat het kennelijk in de voorgaande jaren erbij zitten. Ik heb een aanslag over 2005 gekregen met de mededeling dat het bedrag via het nutsbedrijf wordt afgerekend. Nou, ik wens het waterschap veel succes