| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe goed is de Windunie?
Hoe goed is de Windunie?
Ben me aan het orienteren op een andere energieleverancier en een van de opties is de Windunie. Zag op hun website onder meer dat ze niet werken met contracten voor een vaste tijd ( mocht het niet bevallen, dan kan men snel naar een concurrent). Heeft iemand ervaring met deze organisatie (en zijn deze ervaringen positief of negatief).
-
Bob Schurkjens
Re: Hoe goed is de Windunie?
http://www.energieleveranciers.nl//ener ... &lev_id=46
Opmerkelijk is dat het adres in Rotterdam hetzelfde is als van Greenchoice. Zal dus wel dezelfde organisatie zijn.
Opmerkelijk is dat het adres in Rotterdam hetzelfde is als van Greenchoice. Zal dus wel dezelfde organisatie zijn.
Geen ervaring mee maar wil toch even reageren.
Wat ik mis op de website van windunie zijn duidelijke prijzen.
Er wordt wat gesproken over kortingen en minder betalen dan, maar echt duidelijk is het niet. Ik acht het ook te vrijblijvend.
Schone -wind- energie kan bij meerdere leveranciers afgenomen worden.
Ikzelf zit bij Elektran. Op een te verwaarlozen eenmaligkleinigheidje na, bevallen ze me goed.
Wat ik mis op de website van windunie zijn duidelijke prijzen.
Er wordt wat gesproken over kortingen en minder betalen dan, maar echt duidelijk is het niet. Ik acht het ook te vrijblijvend.
Schone -wind- energie kan bij meerdere leveranciers afgenomen worden.
Ikzelf zit bij Elektran. Op een te verwaarlozen eenmaligkleinigheidje na, bevallen ze me goed.
Is inderdaad een argument om toch te gaan voor Windunie/Greenchoice. Mocht het uiteindelijk toch niet bevallen, dan bestaat altijd nog de mogelijkheid om een andere aanbieder te zoeken (vanwege de contracten voor onbepaalde tijd). Vertrouwen in concurrenten als Essent, Nuon, Eneco of Oxxio heb ik niet bepaald.Dus als je het zuiver wilt houden, blijft Windunie een van de weinige krenten in het verder nogal naar kolengruis smakende ranzige hollandse havermoutpapje.