Hallo,
Momenteel neem ik stroom af bij Oxxio. Ik moet 5 euro per maand betalen aan voorschot. Nu kwam een Nuon medewerker langs die mijn meterstanden opnam. Volgens hem betaal ik dubbel: Ik betaal zowel stroom aan Nuon(zin) en aan Oxxio. Hij zegt dat ik wanneer ik niet dubbel zou betalen een Oxxio meter moeten hebben. Klopt dit?
Groet,
Nowoff
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe kan ik zien dat ik geen stroom afneem bij de NUON?
Re: Hoe kan ik zien dat ik geen stroom afneem bij de NUON?
Dat kan inderdaad kloppen
Niet iedereen hoeft toch zo een meter te bezitten?
Dit klopt niet je bent ingehuist onder het netbeheerders model. Dit betekend dat Continuon de netwerkkosten rechtstreeks factureerd aan de eindgebruiker. En oxxio factureerd de levering aan de eindgebruiker.
Praat met over leveranciersmodel. Dan worden de kosten van Continuon niet aan de eindgebruiker doorbelast maar aan oxxio. Vervolgens zal oxxio deze kosten 1 op 1 overnemen en deze doorbelasten naar de eindgebruiker.
Praat met over leveranciersmodel. Dan worden de kosten van Continuon niet aan de eindgebruiker doorbelast maar aan oxxio. Vervolgens zal oxxio deze kosten 1 op 1 overnemen en deze doorbelasten naar de eindgebruiker.