LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hooge rekeningen geen normaal kontact

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
rsc

hooge rekeningen geen normaal kontact

Ongelezen bericht door rsc »

hallo allemaal ik raad aan om nooit met Energie direckt in zee te gaan ik was al in dit huis 6 jaar lang klant van Nuon en had een energie rekening van ongeveer € 250 tot dat ik bij Energie direckt kwam in twee manden hadden ze het met moeilijke fakturen voor elkaar dat ik € 700 moest betalen ik heb inmiddels mijn kontract wat ik nooit heb gezien per mail (want bellen is te duur) op gezegt ik had er al voor gezorgt dat ze alleen maar het mormale maand bedrag kunnen innen door gewoon niet meer op die rekening te zetten hoop echter nog een recht zetting van hun zijde.
hoop ook dat dit eens bij vb Radar bekeken wordt ik vindt het ook schandalig dat de regering dit allemaal maar mogelijk maakt.

ben .bridel

Re: hooge rekeningen geen normaal kontact

Ongelezen bericht door ben .bridel »

tel ED 0900 2020688 te duur ? 10 euro cent pm. :D

rsc

Ongelezen bericht door rsc »

het nummer wat u noemt is mij bekent maar daar kun je alleen maar aan melden en niet met klachten terecht het andere nummer kost 70 euro cent per minuut met een wacht tijd van ? ik heb na 10 minuten opgehangen

ben .bridel

Ongelezen bericht door ben .bridel »

beste rsc,

Als je iemand van ED aan de telefoon krijgt kunnen ze je altijd doorverbinden.

tooths

Ongelezen bericht door tooths »

ALS je iemand aan de telefoon krijgt. Ja dan misschien wel.
Bel je met het dure nummer dan worden er toezeggingen gedaan, die niet kloppen. Kom je later terug op zo'n toezegging blijkt die persoon ineens daar niet meer te werken.

Ribo

Ongelezen bericht door Ribo »

Het is voor mij ook niet voor te stellen dat dit bedrijf door mag en kan gaan. De DTe weet hoe dit bedrijf werkt en doet niets. Wat betreft je te hoge voorchotten: Het bedrijf lapt alle regels aan hun laars . Ze raadplegen geen stamgegevens.Intimideren mensen via het overbekende incassobureau Inrum Justitia En zoals ik al eerder schreef; de managers/directie leeft van de rente opbrengs van de onterechte veel te hoge voorschotten. Nogmaals: De DTe grijpt niet in. Mijn contract heb ik voortijdig per 1 januari 2006 beëindigd. Ik ben nog niet klaar met ze. Ik heb nog veel geld van ze tegoed. Dat onze regering deze verloedering toelaat is onbegrijpelijk!

Gesloten