| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ik heb een jaarafrekening gehad van evolta
-
Arianna Visser
ik heb een jaarafrekening gehad van evolta
Help waarom wist ik niet dat we zijn bedrogen!
Vorige week hebben wij een jaarrekening gehad van evolta met daaronder het bericht binnen 14 dagen word het begrag van €. 1691.01 van uw rekening afgeschreven. Meteen in de digitale pen geklommen en een brief geschreven met daarin de uitleg gevraagt van hoe en wat, leuke standaard brief teruggekregen met daarin het verhaal van het bankroet gaan van de vorige leverancier. De jaarrekening is van 16-02-2003 tot 05-01-2005. ze hebben wel toegegeven dat het geschatte verbruiken zijn. Maar wat heb ik daar aan ik heb geen 1691.01 op de rekenig staan mijn man verdient het niet eens per maand. RADAR help ons en alle anderen die de dupe zijn van dit rare bedrijf.
Arianna van den Dorpel-Visser
Vorige week hebben wij een jaarrekening gehad van evolta met daaronder het bericht binnen 14 dagen word het begrag van €. 1691.01 van uw rekening afgeschreven. Meteen in de digitale pen geklommen en een brief geschreven met daarin de uitleg gevraagt van hoe en wat, leuke standaard brief teruggekregen met daarin het verhaal van het bankroet gaan van de vorige leverancier. De jaarrekening is van 16-02-2003 tot 05-01-2005. ze hebben wel toegegeven dat het geschatte verbruiken zijn. Maar wat heb ik daar aan ik heb geen 1691.01 op de rekenig staan mijn man verdient het niet eens per maand. RADAR help ons en alle anderen die de dupe zijn van dit rare bedrijf.
Arianna van den Dorpel-Visser
-
Gast
Re: ik heb een jaarafrekening gehad van evolta
Hoi ik wil je een aantal dingen aanraden.
Kijk naar je verbruik op je meter en wat er op de rekening staat
Hoeveel is dat?
Tel je voorschot bedragen eens op van die tijd. Hoeveel is dat en hoeveel staat er op de rekening van evolta.
Met die failisement hebben wij niets te maken.
Net als je naar de bakker gaat en een brood koopt en die zegt,nou je moet meer betalen omdat mijn vorige collega failliet is.
Als er verder iets niet klopt,brief sturen met de mededeling dat je ze in gebrekken stelt en dat je het contract wil beeindigen.
Ga terug naar je oude leverancier of zoek een ander.
Maar blijf niet bij Evolta
Het zegt het al
E= electrisch volta =voltage
Je krijgt een flinke hoge electrische voltage in je gezicht te voorduren met dit bedrijf.
Kijk naar je verbruik op je meter en wat er op de rekening staat
Hoeveel is dat?
Tel je voorschot bedragen eens op van die tijd. Hoeveel is dat en hoeveel staat er op de rekening van evolta.
Met die failisement hebben wij niets te maken.
Net als je naar de bakker gaat en een brood koopt en die zegt,nou je moet meer betalen omdat mijn vorige collega failliet is.
Als er verder iets niet klopt,brief sturen met de mededeling dat je ze in gebrekken stelt en dat je het contract wil beeindigen.
Ga terug naar je oude leverancier of zoek een ander.
Maar blijf niet bij Evolta
Het zegt het al
E= electrisch volta =voltage
Je krijgt een flinke hoge electrische voltage in je gezicht te voorduren met dit bedrijf.
Re: ik heb een jaarafrekening gehad van evolta
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie
