LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IKSTAPOVER.NU en NEM cadeau bij overstap,je krijgt niks!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
abcxyz1

IKSTAPOVER.NU en NEM cadeau bij overstap,je krijgt niks!!

Ongelezen bericht door abcxyz1 »

Beloven een cadeau bij overstap, je krijgt niks!! nog geen reactie, OPLICHTERS!!

In oktober 2011 heb ik aangegeven dat ik wilde overstappen, heb dit via ikstapover.nu gedaan. Van Nuon naar de Nederlandse Energie Maatschappij.
Ik heb geduldig afgewacht. Sinds januari 2012 is die overstap geregeld, en omdat me bij aanmelding werd verteld dat na de overstap het cadeau pas verzonden zou worden heb ik gewacht. Maar er kwam niets. Op een gegeven moment heb ik zelf contact opgenomen met ikstapover.nu en die zeggen dat ik geen recht heb op een cadeau omdat de Nederlandse Energiemaatschappij mijn een vaste klanten korting gaat verlenen. Dit staat naar mijn mening los van een te ontvangen cadeau via ikstapover.nu. De Nederlandse Energiemaatschappij gaven aan dat ze in die periode iedere nieuwe klant die korting gaven, dat was een standaard actie, dus ook voor klanten die niet via IKSTAPOVER.NU kwamen. En dus ik moest zelf alsnog mijn cadeau bij ikstapover.nu gaan halen. Daar heb ik na een goede 7 mails nog geen reactie gekregen, ik word niet serieus genomen en overweeg nu om ook bij Nederlandse energiemaatschappij weg te gaan, vind het een zeer slechte zaak dat zij zich met dit soort oplichters willen associëren.
In het aanmeldingsgesprek bij ikstapover.nu (welke ze zo nodig moesten opnemen) is ook aangegeven dat ik een cadeau zou ontvangen. Er is niet eens gevraagd of ik in plaats van een cadeau die vaste klanten korting wilde hebben.
Gewenste oplossing is alsnog een cadeau ontvangen, hier heb ik gewoon recht op!

NLEnergie
Contacteer:

Re: IKSTAPOVER.NU en NEM cadeau bij overstap,je krijgt niks!!

Ongelezen bericht door NLEnergie »

Beste heer/mevrouw,

U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden.

Om u beter van dienst te zijn vragen wij u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl.

Wij zullen binnen 5 dagen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Het Internet Klantenservice Team
Nederlandse Energie Maatschappij

stofzuigertje

Re: IKSTAPOVER.NU en NEM cadeau bij overstap,je krijgt niks!!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als de NEM die helaas ook onder andere naam werkt niet tijdig leverde mag je het contract ONTBINDEN wegens niet leveren zoals afgesproken.

Dan vervalt ook hun recht van eerder weglopen want die boete geld alleen voor klanten die te vroeg weg lopen en niet wegens het ONTBINDEN bij niet leveren.

Ik hoop dat ze doen wat ze hier boven beloofde maar zie dit maar als waarschuwing...

Gesloten