Ik heb een vraag en hopelijk weet iemand het antwoord. Het gaat om het volgende:
Mijn dochter bleek ineens niet meer klant te zijn bij Essent. Na lang bellen en uitzoekem kwamen wij erachter dat ze opeens klant bij Cogas zou zijn. Daar was nooit iets voor getekend of zoiets. Cogas gebeld , die zochten het uit en ja hoor, het bleek niet in orde. Ze gaven toe dat het hun fout was en na veel gedoe was ze weer terug bij Essent.
Nu kreeg mijn dochter een rekening van Essent wegens "niet geleverde energie". Essent gebeld en ze zeiden dat Cogas hun een rekening had gestuurd, dus stuurden zij hem maar door naar mijn dochter. En na mijn opmerking; dat als je niets had gehad je ook niets hoeft te betalen, kreeg ik het antwoord, dat toch iemand het moet betalen. Is dit zo, Is dit rechtmatig wat Essent doet. Wie weet dit?[/i][/u][/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] illegale overname en de gevolgen
Re: illegale overname en de gevolgen
Betaald U voor Uw buren bv ook de rekening??
Wat Essent en Cogas onderling pogen te regelen is niet Uw zaak.Alle correspondentie\brieven ed van Cogas ongeopend retour afzender sturen, met vermelding er op adres onbekend of afzender onbekend.
Die Cogas zal op gegeven moment met Essent gaan kibbelen, maar dat is weer niet Uw zaak.
Blijf wel constant Uw nota's aan Essent voldoen, ook al zouden ze bv eens een maand dit -vergeten. Houd de maandvoorschotten goed in het oog, die van Essent dus, en ga zoals ik eerder elders meldde geen telefonisch contact aan met Essent. U heeft dan geen bewijs.
Stuur de nodige correspondentie naar Essent alleen aangetekend met ontvangstbevestiging. Houd zelf wel copie van je brief.
Uit ervaring weet ik dat je een lange adem zal moeten hebben, maar als je zo handelt zal Essent voorzichtiger gaan worden.
Succ6
Wat Essent en Cogas onderling pogen te regelen is niet Uw zaak.Alle correspondentie\brieven ed van Cogas ongeopend retour afzender sturen, met vermelding er op adres onbekend of afzender onbekend.
Die Cogas zal op gegeven moment met Essent gaan kibbelen, maar dat is weer niet Uw zaak.
Blijf wel constant Uw nota's aan Essent voldoen, ook al zouden ze bv eens een maand dit -vergeten. Houd de maandvoorschotten goed in het oog, die van Essent dus, en ga zoals ik eerder elders meldde geen telefonisch contact aan met Essent. U heeft dan geen bewijs.
Stuur de nodige correspondentie naar Essent alleen aangetekend met ontvangstbevestiging. Houd zelf wel copie van je brief.
Uit ervaring weet ik dat je een lange adem zal moeten hebben, maar als je zo handelt zal Essent voorzichtiger gaan worden.
Succ6