LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In Hoofdzaak - TopSelectief - Collectief Voordelig BV

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
JacquesVerschuren
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2017 12:27

In Hoofdzaak - TopSelectief - Collectief Voordelig BV

Ongelezen bericht door JacquesVerschuren »

TopSelectief heeft haar praktijken per 11 december 2017 ondergebracht in een nieuwe BV nl. Collectief Voordelig BV. Zij zullen ongetwijfeld op dezelfde agressieve wijze verder gaan met het werven van klanten en dus hun eigen belangen feilloos behartigen. Stop hier dus letterlijk geen energie in !
topselectief.png
topselectief.png (180.92 KiB) 775 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Brahms
Berichten: 3141
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: In Hoofdzaak - TopSelectief - Collectief Voordelig BV

Ongelezen bericht door Brahms »

JacquesVerschuren schreef:TopSelectief heeft haar praktijken per 11 december 2017 ondergebracht in een nieuwe BV nl. Collectief Voordelig BV. Zij zullen ongetwijfeld op dezelfde agressieve wijze verder gaan met het werven van klanten en dus hun eigen belangen feilloos behartigen. Stop hier dus letterlijk geen energie in !
topselectief.png
Maar zelf ben je dus wel klant ?
Verder zou het goed en juist zijn om je negatieve stellingname goed te onderbouwen, anders wordt het al gauw laster!

Gesloten