LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inhoofdzaak: geen contact mogelijk over problemen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Emad
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2018 19:49

Inhoofdzaak: geen contact mogelijk over problemen

Ongelezen bericht door Emad »

Geachte heer / mevrouw, goede dag.

Ik zou willen vermelden dat ik verrast ben toen ik las wat Inhoofdzaak-bedrijf schreef over hun diensten en het vertrouwen en wanneer hun medewerkers hun best doen om me te negeren. Ik heb veel e-mails gestuurd over mijn probleem met het bedrijf. Uiteindelijk zeiden ze dat ik niet in hun systeem zat en dat ze de verbinding met mij verbraken en geen van mijn e-mails beantwoordden.

Als ze niet het antwoord of de oplossing hebben om te geven, verliezen we het vertrouwen. Doorgaan met communiceren met wie dan ook, zal inderdaad het vertrouwen creëren, anders zal het vertrouwen worden geschonden.

Ik weet niet precies aan wie ik mijn probleem nu moet uitleggen omdat ik dit negeer. Ik probeerde een toegang tot het bedrijf te vinden om mijn probleem op te lossen bij het zoeken naar de mogelijkheden op het internet en ik hoop dat ik er nu een vind.

Beste wensen,
Emad Al fatly
Laatst gewijzigd door Radar op 10 mei 2018 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Lady1234
Berichten: 25013
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Inhoofdzaak: geen contact mogelijk over problemen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar wat voor probleem hebt u dan met hen?

mahadma
Berichten: 2538
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Inhoofdzaak: geen contact mogelijk over problemen

Ongelezen bericht door mahadma »

Ze zeggen u niet te kennen, dan heeft u dus kennelijk ook geen problemen met ze.

Emad
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2018 19:49

Re: Inhoofdzaak: geen contact mogelijk over problemen

Ongelezen bericht door Emad »

De probleem is met een contract met hen en Innova bedrijf. Ik heb alle documenten en emails.

Emad
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2018 19:49

Re: Inhoofdzaak: geen contact mogelijk over problemen

Ongelezen bericht door Emad »

mahadma:
Ik wil u graag laten weten dat als je geen idee hebt over de feiten, hoe kun je dat dan zeggen?
Een man van Inhoofdzaak kwam naar mijn huis en vroeg me een valse contract te ondertekenen die aan Innova werd verkocht. Na 1 week verdween hij en ik belde Inhoofdzaak en stuurde veel e-mails en ze zeiden dat deze man niet meer met hen samenwerkt.
Ik heb alle e-mails en de documenten en zij kennen deze man heel goed.
Ik betaal nu aan Innova een grote bedrag alleen omdat deze man die met Inhoofdzaak werkte heeft deze contract gemaakt.
mahadma:
Als u deze e-mails en documenten nodig heeft, kan ik ze naar uw e-mailadres sturen als u geïnteresseerd bent !!

grun
Berichten: 2159
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Inhoofdzaak: geen contact mogelijk over problemen

Ongelezen bericht door grun »

Alle door u genoemde bedrijven, Inhoofdzaak, Collectief Voordelig en Innova, zijn energiebedrijven die zich richten op de zakelijke markt. Radar is een forum voor consumenten met de bijbehorende rechtspositie. Ik denk dat u beter geholpen kunt worden als u om advies vraagt op een forum dat zich meer richt op ondernemers en/of het mkb.

Gesloten