wie kan mijn helpen ik heb mijn jaar af rekening gehad
van eneco en tot mijn schrik moet ik 900 euro betalen
nu is het volgende aan de hand ik heb de standen door geven
en tot mijn verbazing kreeg ik per post dat mijn standen telaag waren
ik bellen en heb gezegt dat de standen welklopten
om dat ik een paar maanden voor mijn werk in het buitenland ben geweest
en er word dan gezegt dan is er iemand bij uw in huis geweest
hahahahaha ik weet toch wel dat er niemand in mijn huis is geweest ja om de post uit de bus tehallen
wie kan mijn helpen
bij eneco krijg ik geen gehoor
is het verstandig om dan maar naar een andere stroom opracht gever te gaan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] jaar afrekenig
Re: jaar afrekenig
Ja naar Essent die brengen geen voorschot in rekening en zeggen dat je stroomverbruik zeer laag is. Krijg je 18 maanden in 1 keer een jaa rafrekening van een paar duizend euro.
Schriftelijk bezwaarschrift indienen tegen de rekening. Niet teveel emotioneel geleuter maar gewoon zakelijk vertellen dat de meterstanden niet in overeenstemming zijn met en de reden waarom.
Mochten ze hier niet op reageren kan je de zaak voorleggen aan de geschillen commisie
www.sgc.nl
Mochten ze hier niet op reageren kan je de zaak voorleggen aan de geschillen commisie
www.sgc.nl
warom laat je hun de standen niet op komen nemen? laat hun maar bewijzen dat de door jou opgegeven standen niet kloppen.
je kunt ook nog een foto maken van je teller met de krant erbij waar een datum opstaat en dat toesturen. Ik zou in ieder geval die 900 euro mooi niet dokken.
wij gaan dit jaar het zelfde mee maken, altijd voor ons gevoel te veel gas verbruikt, niemand die er wat aan doet. na wat drastische maatregelen hier ( en ook wat erbij) is ons verbruik met 60% gedaald, weet nu al dat het energie bedrijf gaat steigeren en dit ook niet zal geloven. maar goed van de week een kaartje ontvangen dat ze ditmaal zelf de standen komen opnemen, van mij mogen ze
je kunt ook nog een foto maken van je teller met de krant erbij waar een datum opstaat en dat toesturen. Ik zou in ieder geval die 900 euro mooi niet dokken.
wij gaan dit jaar het zelfde mee maken, altijd voor ons gevoel te veel gas verbruikt, niemand die er wat aan doet. na wat drastische maatregelen hier ( en ook wat erbij) is ons verbruik met 60% gedaald, weet nu al dat het energie bedrijf gaat steigeren en dit ook niet zal geloven. maar goed van de week een kaartje ontvangen dat ze ditmaal zelf de standen komen opnemen, van mij mogen ze
Degene die de "hoofdschakelaar" in handen heeft hoeft niks te bewijzen Pebbie. Dat zou je toch na duizenden berichtjes in dit forum wel moeten wetenwarom laat je hun de standen niet op komen nemen? laat hun maar bewijzen dat de door jou opgegeven standen niet kloppen
Gewoon zwart op wit bezwaar maken in plaats van een hoop stennis schoppen is veel effectiever en ook handig voor als je er later een zaak van wilt maken.
(moet je natuurlijk wel een ontvangstbevestiging van ze krijgen
Nee dat wist ik dus, ben nog van het goedgelovige soort denk ik haha , zit trouwens ook nog niet zo lang hier te snuffelen dus had het nog niet eerder gelezen. Maar is toch van de zotte dan dat een energieleverancier bepaald of jij of niet voldoende hebt afgenomen. Anyway daarvoor lopen waarschijnlijk al deze topics gok ik. Ben dus benieuwd hoe ze het bij mij gaan doen straks aangezien ik aanzienlijk minder gas ben gaan verbruiken maar goed sluit me dan wel weer aan bij deze topic denk ikDegene die de "hoofdschakelaar" in handen heeft hoeft niks te bewijzen Pebbie. Dat zou je toch na duizenden berichtjes in dit forum wel moeten weten
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie