Inmiddels heb ik e-mail nummer 8 gestuurd:
Geachte Essent Klantenservice.
Al sinds december 2003 belooft u mij "binnen enkele weken" een eindafrekening te sturen en de incasso van voorschotten weer op gang te brengen.
Het begrip "enkele" blijkt bij u zeer rekbaar.
Over "enkele weken" (begin juli)gaan wij met vakantie en ik zou graag voor die tijd alles geregeld zien, uit de vele negatieve berichten over Essent blijkt nl. dat er veel onverwacht (en vaak onterecht) hoge facturen verstuurd worden die nog voor de klant hem in de bus heeft ook al geïncasseerd worden.
Ik voel er weinig voor om straks de vakantie te laten verpesten door in het buitenland bij een pin-automaat te staan die niets uitbetaalt omdat de "enkele weken" van Essent ineens om zijn en mijn saldo leeggehaald is door een enorme incasso van Essent.
Misschien een zwartgallig scenario, maar gezien de vele berichten over Essent geen onmogelijk scenario.
Dus voor de zoveelste keer nogmaals het verzoek: mag ik alstublieft betalen????????????????
Nooit gedacht dat ik nog eens zou smeken om van mijn geld af te mogen
Natuurlijk zorg ik er wel voor de niet geincasseerde voorschotten te reserveren zodat mijn saldo toereikend is. (zolang ik maar een jaarafrekening krijg die klopt)