| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jaarafrekening Essent
Jaarafrekening Essent
Al sinds oktober wacht ik op een jaarafrekening en wordt er ook geen enkel voorschot meer geincasseerd.
Inmiddels heb ik e-mail nummer 8 gestuurd:
Geachte Essent Klantenservice.
Al sinds december 2003 belooft u mij "binnen enkele weken" een eindafrekening te sturen en de incasso van voorschotten weer op gang te brengen.
Het begrip "enkele" blijkt bij u zeer rekbaar.
Over "enkele weken" (begin juli)gaan wij met vakantie en ik zou graag voor die tijd alles geregeld zien, uit de vele negatieve berichten over Essent blijkt nl. dat er veel onverwacht (en vaak onterecht) hoge facturen verstuurd worden die nog voor de klant hem in de bus heeft ook al geïncasseerd worden.
Ik voel er weinig voor om straks de vakantie te laten verpesten door in het buitenland bij een pin-automaat te staan die niets uitbetaalt omdat de "enkele weken" van Essent ineens om zijn en mijn saldo leeggehaald is door een enorme incasso van Essent.
Misschien een zwartgallig scenario, maar gezien de vele berichten over Essent geen onmogelijk scenario.
Dus voor de zoveelste keer nogmaals het verzoek: mag ik alstublieft betalen????????????????
Nooit gedacht dat ik nog eens zou smeken om van mijn geld af te mogen
Natuurlijk zorg ik er wel voor de niet geincasseerde voorschotten te reserveren zodat mijn saldo toereikend is. (zolang ik maar een jaarafrekening krijg die klopt)
Inmiddels heb ik e-mail nummer 8 gestuurd:
Geachte Essent Klantenservice.
Al sinds december 2003 belooft u mij "binnen enkele weken" een eindafrekening te sturen en de incasso van voorschotten weer op gang te brengen.
Het begrip "enkele" blijkt bij u zeer rekbaar.
Over "enkele weken" (begin juli)gaan wij met vakantie en ik zou graag voor die tijd alles geregeld zien, uit de vele negatieve berichten over Essent blijkt nl. dat er veel onverwacht (en vaak onterecht) hoge facturen verstuurd worden die nog voor de klant hem in de bus heeft ook al geïncasseerd worden.
Ik voel er weinig voor om straks de vakantie te laten verpesten door in het buitenland bij een pin-automaat te staan die niets uitbetaalt omdat de "enkele weken" van Essent ineens om zijn en mijn saldo leeggehaald is door een enorme incasso van Essent.
Misschien een zwartgallig scenario, maar gezien de vele berichten over Essent geen onmogelijk scenario.
Dus voor de zoveelste keer nogmaals het verzoek: mag ik alstublieft betalen????????????????
Nooit gedacht dat ik nog eens zou smeken om van mijn geld af te mogen
Natuurlijk zorg ik er wel voor de niet geincasseerde voorschotten te reserveren zodat mijn saldo toereikend is. (zolang ik maar een jaarafrekening krijg die klopt)
-
corne
Re: Jaarafrekening Essent
het is daar een grote zooi
het niet kunnen betelen en ook nog eens dubbelen rekeningen krijgen
en de klante balie weet van der eigen producten de helft
bijv krijgen wij nu in eens een aparte rekening voor de kabel
en ze weten zelf niet waarom die apart is
het lijkt wel een horror film daar maar wij zijn de dupe
het niet kunnen betelen en ook nog eens dubbelen rekeningen krijgen
en de klante balie weet van der eigen producten de helft
bijv krijgen wij nu in eens een aparte rekening voor de kabel
en ze weten zelf niet waarom die apart is
het lijkt wel een horror film daar maar wij zijn de dupe
Re: Jaarafrekening Essent
Daarnet kreeg ik post van Essent, zo'n envelop waar je ook de jaarafrekening in krijgt.
Het was hem niet
, het ging over de enquette die ze een poos geleden gehouden hebben, ze kloppen zichzelf daarin op de borst dat ze voldoende scoren, gemiddeld 6,7.
"U ziet, op de belangrijkset zaken scoren we voldoende. Maar we zijn nog niet tevreden. We hebben dan ook direct actie ondernomen om de kawliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren"
Essent die direct actie onderneemt? Nog nooit iets van gemerkt.
De dienstverlening VERDER verbeteren? hadden ze dienstverlening dan?
Gaan ze nu uit de top-drie bij Kassa verdwijnen?
Het valt me altijd weer op dat de bedrijven die het slechtste scoren bij het publiek, zoals Essent, Nuon, UPC etc altijd de mooiste teksten en de mooiste reclamespots op ons los laten die niets met de werkelijkheid te maken hebben.
Waarom besteden ze al die miljoenen niet aan een fatsoenlijke dienstverlening aan die klanten waar het fout gaat???[/i]
Het was hem niet
"U ziet, op de belangrijkset zaken scoren we voldoende. Maar we zijn nog niet tevreden. We hebben dan ook direct actie ondernomen om de kawliteit van onze dienstverlening verder te verbeteren"
Essent die direct actie onderneemt? Nog nooit iets van gemerkt.
De dienstverlening VERDER verbeteren? hadden ze dienstverlening dan?
Gaan ze nu uit de top-drie bij Kassa verdwijnen?
Het valt me altijd weer op dat de bedrijven die het slechtste scoren bij het publiek, zoals Essent, Nuon, UPC etc altijd de mooiste teksten en de mooiste reclamespots op ons los laten die niets met de werkelijkheid te maken hebben.
Waarom besteden ze al die miljoenen niet aan een fatsoenlijke dienstverlening aan die klanten waar het fout gaat???[/i]
-
Gast
Re: Jaarafrekening Essent
Omdat er dan mensen binnen de organisatie verantwoordelijkheid moeten nemen voor de slechte gang van zaken..........
