LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jaarafrekening essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
yvette2009

jaarafrekening essent

Ongelezen bericht door yvette2009 »

Hoi,

Ik heb een vraagje over de jaarafrekening van Essent.
Normaal gesproken kreeg ik altijd keurig een afrekening van meterstand naar meterstand.Dit jaar echter heeft Essent er nog 3 weken geschat verbruik aangeplakt.AFgesloten op 31 december dus terwijl de meterstanden tot 2 dec liepen.Ze hebben dus een meterstand op 31 dec geschat en die erbij gerekend.Is dit iets nieuws?OF nog even 3 weken extra afrekenen tegen het dure tarief?En nu maar hopen dat ze volgend jaar een rekening sturen met als beginstand die geschatte meterstand anders mag ik die 3 weken nog dubbel afrekenen ook..

groetjes Yvette

Shine

Re: jaarafrekening essent

Ongelezen bericht door Shine »

Geen idee over het hoe of waarom, maar ik adviseer je om als de sodemieter de standen op te nemen en deze érg goed te bewaren. Dan heb je voor jezelf en indien strakjes nodig, iig de meest accurate stand van 31-12-2008 in plaats van geschatte Essent 31 december meterstanden!!!

Kortom: OPNEMEN DIE METERSTANDEN !!!!!!!!!!!!

forumessent

Re: jaarafrekening essent

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste Yvette,

In uw bericht van 5 januari stelt u een vraag over uw jaarafrekening. Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Noud
Essent medewerker

Gesloten