In oktober 2003 heb ik mijn meterstanden doorgegeven aan de leverancier van stroom EVOLTA.
Tot opheden heb ik nog geen afrekening gehad.
Hoe kan ik hiermee omgaan? [quote][/quote]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jaarafrekening Evolta
Re: Jaarafrekening Evolta
Afwachten en af en toe een mail sturen waarin je weer smeekt of je mag betalen.
Bewaar deze mails en vooral de antwoorden evenals opgenomen meterstanden zorgvuldig voor als je ooit rechtshulp nodig mocht hebben.
En bovenal: reserveer in ieder geval ruimschoots het gebruikelijke maandbedrag x het aantal maanden zodat je straks niet in de problemen komt als ineens de rekening verschijnt.
Bij Essent wacht ik al evenlang op een afrekening en voorschotten.
Bewaar deze mails en vooral de antwoorden evenals opgenomen meterstanden zorgvuldig voor als je ooit rechtshulp nodig mocht hebben.
En bovenal: reserveer in ieder geval ruimschoots het gebruikelijke maandbedrag x het aantal maanden zodat je straks niet in de problemen komt als ineens de rekening verschijnt.
Bij Essent wacht ik al evenlang op een afrekening en voorschotten.
Re: Jaarafrekening Evolta
Opzeggen aan het einde van het contractjaar! Heb ik ook gedaan. Je bent niet de enige die aan het lijntje wordt gehouden met beloftes dat 'de afrekening eraan komt'. Ik vraag er al sinds november 2003 toen ik de rekening van de netbeheerder voor het gas ontving. De standen hebben ze ALLANG!Tot opheden heb ik nog geen afrekening gehad.
Hoe kan ik hiermee omgaan?