LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jaarnota Energiedirect (via Vastelastenbond)

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Mir65

Jaarnota Energiedirect (via Vastelastenbond)

Ongelezen bericht door Mir65 »

Ben benieuwd of er meer mensen zijn die een jaarnota hebben gekregen met een onderdeel diverse verbruikskosten: met een opslag verduurzaming E. (ik bedoel dus niet opslag duurzame energie die per 1 januari voor iedereen geldt)?
Bij werd verteld dat er waarschijnlijk een fout in het contract zat en dat ik i.p.v grijze energie groen kreeg geleverd. En ik heb het per abuis dan ook nog eens 2 jaar extra voordelig mogen genieten :wink: van de groene energie, want betaalde niet de 1,50 euro per maand, maar afgelopen heel jaar 2,49 excl.
Ze verekenen nu een bedrag met me. Kijk uw nota goed na, want ik vraag me af of er niet meer foutjes worden gemaakt in de energienota's.

stofzuigertje

Re: Jaarnota Energiedirect (via Vastelastenbond)

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bewaar altijd een printje na online aanmelden of je grijze of groene hebt gekozen....
En na 2 jaren ben je vrij om voor 1, 3 of 5 jaren nogmaals het vast te zetten.

Bij deze is de 5 jaren de administratie kosten lager dan bij 1 jaar ... dus iets duurdere stroom en gas en goedkopere vaste kosten is voor mensen die weinig gebruiken soms voordeliger.

Gesloten