Hallo allemaal.
in tegenstelling tot iedereen hier, heb ik juist het hele jaar geen rekening ontvangen van Durion. Maar ik kreeg er wel 2 van Eneco, dus ik dacht -stom achteraf- dat er 1 voor Durion was, maar dat dat via Eneco liep. Dit bleek alleen transportkosten (?) te zijn. Dit kreeg ik te horen bij Eneco.
Durion gebeld en na een tijd zoeken bleek ik inderdaad klant bij Durion te zijn (ik hoopte al even dat het hele gedoe niet door zou gaan) maar dat ze geen automatische afschrijvingen hadden gedaan.
Ik werd -natuurlijk- boos! En heb gezegd dat ik het echt niet in 1x ga betalen voor een heel jaar. (vanaf febr. 2004).
Ze gaan nu een voorstel maken. Het zal me benieuwen....
Ben overigens wel heel vriendelijk te woord gestaan.... hmm
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] JUIST GEEN REKENING GEKREGEN
Re: JUIST GEEN REKENING GEKREGEN
Ik had ook een probleem met Durion. Wij besloten groene stroom bij Durion te nemen, zij zouden alles regelen, ik had er geen opkijken naar. Tot dat ik in december van Essent een rekening kreeg van 300 euro! Blijkt achteraf dat Durion vergeten was door te geven dat Essent wel de netwerkkosten bij ons moest declareren..... kreeg ik alles in 1`keer.
En Durion doet alsof zij alles perfect hadden geregeld, nou zodra ik er weg kan, ben ik weg....
En Durion doet alsof zij alles perfect hadden geregeld, nou zodra ik er weg kan, ben ik weg....
Re: JUIST GEEN REKENING GEKREGEN
Er bestaat al een onderwerp over Durion. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet
TROS Radar Internetredactie
Met vriendelijke groet
TROS Radar Internetredactie