LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kabel afrekening via eneco

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
reno1

kabel afrekening via eneco

Ongelezen bericht door reno1 »

Betrek 01-09-2006 een nieuwe woning te Kollum.Uiteraard ook nodig,energie.Sluit een contract af met Eneco,met vermelding,geen kabel t.v.,ben in het bezit van een schotel.Bij de jaar afrekening blijkt
dat Eneco 60,00 euro van mijn voorschotten heeft gebruikt,jawel...kabel.
Na diverse telefoontjes,toezeggingen,en drie maanden verder,nog steeds geen ,beloofde terug betaling.Heden morgen weer gebeld,...
meneer U heeft volkomen gelijk,dit had nooit mogen gebeuren,maar wij kunnen dit helaas niet terugboeken,dit moet u bij Kabel noord terug laten betalen.Om het kort te houden,bij na vraag hebben zij dit geld nooit ontvangen,en wel ,zouden ze dit nooit aan mij terug betalen.
Op nieuw Eneco gebeld,want zij hebben dit geld van mij ten onrechte ontvangen en moeten dus voor terugbetaling zorgdragen.
Antwoord medewerkster,naam bekend,Spijt me is dan jammer voor u,maar wij kunnen hier niets aandoen,u moet bij het kabelbedrijf zijn.Prettige dag verder....Mijn vraag,ben ik nu gek of zij???

kiz

Re: kabel afrekening via eneco

Ongelezen bericht door kiz »

Zij...

Eneco heeft ten onrechte gefactureerd t.b.v. het kabelbedrijf. Er heeft geen doorstorting naar het kabelbedrijf plaatsgevonden. Eneco moet het bedrag dus crediteren.
PS: Ik zou overigens niet bellen maar mailen of schrijven.

reno1

Re: kabel afrekening via eneco

Ongelezen bericht door reno1 »

bedankt voor je reactie

Gesloten