LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kom op Tros Radar, help de gedupeerden van Evolta enz.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
evolta elende

Kom op Tros Radar, help de gedupeerden van Evolta enz.

Ongelezen bericht door evolta elende »

Het kan u toch niet zijn ontgaan hoeveel klachten er nu al zijn betreffende Evolta, Energiebedrijf.com enz.
Vooral de eindafrekeningen kloppen van geen kant, bedrijfsovername, zonder de klanten te informeren, maar er staat genoeg in de betreffende topics.
Lijkt me een mooi onderwerp voor Radar toch??

evolta elende

Re: Kom op Tros Radar, help de gedupeerden van Evolta enz.

Ongelezen bericht door evolta elende »

Er zijn ook klanten die een eindrekening hebben ontvangen met daarop die transportkosten, die niet aan evolta betaald dienen te worden, maar verder niet kijken en die rekening gewoon betalen.
U kunt deze mensen waarschuwen!

juliet

Ongelezen bericht door juliet »

Ja sorry, zag ik pas later dat we nagenoeg hetzelfde zeggen!!!
Hopen we maar op Radar

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

U kunt deze mensen waarschuwen!
Is een hele mooie gedachte gast, maar hoeveel mensen kijken er niet naar Radar?

Ik blijf van mening dat je niet alles maar zonder meer moet betalen.
Ik noteer al jaren lang elke zondagmorgen rond de zelfde tijd de meter standen van gas, water en electra.
En het is mij in de afgelopen 20 jaren nog nooit overkomen dat er ook maar 1 klik teveel werd genoteerd op een eindafrekening.
En als de eindafrekeningen komen reken ik alles na.

Als iedereen dat gaat doen is er voor die bedrijven geen mogelijkheid meer om de zaak te belazeren.

ferdinand74

Ongelezen bericht door ferdinand74 »

Wij hebben dus ook een peperdure rekening gekregen van Evolta incl transportkosten..wij betalen deze rekening echter nog niet.
Wij moeten even € 1400,- betalen!!
Vandaag hebben we een erkend installateur laten komen en die heeft alles nagemeten, en wat wij al dachten, er is niets aan de hand met onze apparaten... Wat wij nu inderdaad gaan doen, is elke week nu de meterstanden opschrijven.
Zoals de erkend installateur al aangaf, de enige mogelijkheid is nu nog
dat Essent langs komt om de meter te ijken. (weet niet hoe je het schrijft).. Dit wil Essent wel doen, maar mocht het niet aan onze meter liggen ,kost het ons wel even € 350,= en anders is de rekening voor hen. Ik twijfel nu, wat moet ik doen..de installateur, zei dat het gewoon onmogelijk is dat we zoveel stroom hebben verbruikt sinds we bij Evolta ziten.
Maar gezien bericht hier boven , kunnen ze fraude plegen mbt je meter???? WE zitten nu in dubio, wat we moeten doen..
Wie zegt dat dat ijken op een eerlijke manier gaat?

Gesloten