hallo iedereen ,na heel veel gezocht te hebben op internet besloot ik om kpn op te bellen ,met de vraag wat het kost om mijn kpn telefoonlijn weer te laten activeren{opgezegd omdat we overgingen op mobiel omdat telefonie via internet er toen nog niet was}en wat het kost bij hun internet en telefonie in 1,kreeg ik als antwoordt dat ik maar naar een pimafoonwinkel toe moest gaan sjonge jonge heb het 3 keer gevraagd ,maar daar kon deze meneer me niet mee helpen!
wel een mail gestuurd,waar ik aleen antwoord op kreeg dat ik maar naar hun site moest gaan dus vraag van mij of iemand in net zo,n pakket als ik gezeten heb ,en wat voor keuze jullie gemaakt hebben ,doorgaan met gewoon internet met daarnaasrt een telefonie abbonoment,of via wanadoo ,of zo of tiscali ,ben benieuwd en alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn telefonie en internet
Re: kpn telefonie en internet
probeer scarlet eens.
hallo ,heb ik toevallig vanmiddag gebeld ,leuke reclame{toedeloe}maar daar betaal je 39,95 met 500 belminuten in de maand dus eigenlijk ook geen optie ,ben je bij wanadoo goedkoper uit
Maar daar heb je vaste telefoon, adsl en een sim kaart voor.
hoort dit niet in een ander rubriek thuis i.p.v. de rubriek energiebedrijven.
ja flappie heb je ook weer gelij in ,net nieuw dus excusus ,ja simkaart van 20 eurocent per minuut!!!alleen betaal je per seconde
Ik gebruik mijn mobiel van scarlet dagelijks, meer dan mijn vaste telefoon, en ik hoef maar weinig te betalen per maand.
maar ik wil geen discussie met je, ik gaf je alleen een optie, omdat kpn niet wilde mee werken.
Wat je er verder mee doet moet je zelf weten natuurlijk.
maar ik wil geen discussie met je, ik gaf je alleen een optie, omdat kpn niet wilde mee werken.
Wat je er verder mee doet moet je zelf weten natuurlijk.
tuurlijk ,dat begrijp ik wel ,en ik vind het allang fijn dat je reageert,tja tis moeilijk ,maar ja we zien wel