LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leveringscontract op andere naam?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
plopmaster

Leveringscontract op andere naam?

Ongelezen bericht door plopmaster »

Dag allemaal,

ik wil graag weten of het mogelijk is een leveringscontract van een energieleverancier op een andere naam (dan degene van waar het huurcontract van de woning op staat) te zetten.
Dit omdat mijn moeder een betalingsachterstand had en daardoor het Nuon het leveringscontract beeindigde. Ik wil dit nu voorkomen door de rekeningen van mijn rekening te laten halen zodat dit geen tweede keer meer voorkomt.

Alvast bedankt.

flappie

Re: Leveringscontract op andere naam?

Ongelezen bericht door flappie »

dat kan door middel van contractsovername.

Wubo

Re: Leveringscontract op andere naam?

Ongelezen bericht door Wubo »

Contact opnemen met de leverancier, daar het adres doorgeven en gegevens van reknr. en adres waar de rekening heen moet.
Daarbij duidelijk aangeven wat voor overeenkost uw moeder heeft, maar dat u enkelt dit doet ivm de betaling van de rekening.

Verder hoef je niets te verranderen, omdat het contract is aangesloten (als u dit ook heeft) op het adres van je moeder en is gekoppelt aan de EAN code in uw moedershuis.
Maar vraag even aan uw moder of ze ook daadwerkelijk een contract heeft en niet gewoon gas en stroom onvangt.

Gesloten