LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] main energie; iemand bekend ??

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Briks

main energie; iemand bekend ??

Ongelezen bericht door Briks »

wie weet hier meer over, kan nergens een site van ze vinden.

ben namelijk op zoek naar een andere leverancier, die wel eerlijk [voorzover dat mogelijk is in die wereld :? ] en bereikbaar is. ook in de prijzen zonder addertjes onder het gras.

voor de duidelijkheid voor zowel gas als electra. :wink:

Ali Bensalah

Re: main energie; iemand bekend ??

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Men neme google
tiept in "main energie" en voila:

http://www.mainenergie.nl/

makkelijker kunnen we het niet maken 8)

als extra service - en ik werk niet eens voor Main Energie -een linkje naar energieleveranciers.nl:
http://www.energieleveranciers.nl/energ ... &lev_id=62

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Nee, mij niet bekend maar de energieleveranciers schieten als paddestoelen de grond uit!

Jan9

Ongelezen bericht door Jan9 »

Ik heb de prijzen bekeken, alleen als je als je voor het korte contract kiest is het voordelig.
Laatst gewijzigd door Jan9 op 18 dec 2006 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Briks

sorry heb geen bericht meer gekregen over dit onderwerp :? dus te laat gelezen. hierbij mijn dank ali, denk dat ik het dan verkeerd ingetypt heb :oops:

en jan9,

ik denk [ben ook niet z`n kei in alles uitzoeken] dat als ik de energiewijzer raadpleeg, ze toch nog altijd goedkoper zijn dan Eneco, waar ik elke maand mee overhoop lig. sinds remu, eneco is geworden en dat is al een hele tijd geleden. [dus ook ettelijke telefoontjes gepleegt naar hun] nog duurder :evil:

moet nu vanaf nov 2006. € 210,- p/m betalen :shock: :shock: en dat voor eenpersoons HH. is dat niet een beetje heel erg idioot ???

en voor julllie verder vragen NEE !!! mijn standen zijn niet geschat. ook kloppen ze volgens mijn meter maar....... ik snap het niet meer. vooral gas die ik zeer weinig gebruikt heb is omhoog geschoten. [op mijn teller] :? :roll:

ik heb hier al meer gelezen over het yken [hoop dat ik het goed schrijf] ervan. maar deze teller is nog niet zo oud +_ 1 1/2 jaar dus ?? en ik ga niet weer uren lang aan de foon hangen. en in discussie het komt er toch op neer dat je moet betalen. :evil:

wat ik op de mainsite zie staan [oke ik neem het met een kilo zout] maar het is allemaal wel duidelijker dan bv E.D en je kan ze ook makkelijker bereiken, het is niet z`n groot wanzing bedrijf. waar je uren aan de lijn moet hangen enz enz. dus tja [ het is mijn mening hoor] dat ze [wat ik er uithaal] ze meer klantvriendelijker zijn en meer en beter op de klant gericht zijn.

ik ben nog geen klant van ze maar zie het wel zitten om me daar aan te melden. maar wilde het eerst in de "groep" gooien vandaar :wink:

Ali Bensalah

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

hierbij mijn dank ali, denk dat ik het dan verkeerd ingetypt heb
graag gedaan yunwiya!
succes met je keuze

Jan9

200 euro per maand is inderdaad veel voor een eenspersoonshuishouden.
De site van MainEnergie ziet er netjes uit.
Als je overstapt neem dan en het korte contract tot 2008 dat is een aantrekkelijke prijs voor stroom (2cent per Kwh goedkoper). Het lange contract tot 2009 is onvoordelig.
Je moet nooit lange contacten nemen bij welk energiebedrijf dan ook.
Ten eerste betaal je zo`n 30% meer (al meteen in het eerste jaar) en je zit vast aan dat bedrijf (stel dat je gaat verhuizen, samenwonen, scheiden etc) en je kan niet switchen als je een leuke aanbieding ziet, bovendien moet je veel betalen als je eerder weg wilt Lees dit maar:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5556 ... tml?p=16,1

Dit is een goed site: http://www.energieprijzen.nl/

Succes :)

Briks

hai jan9

idd deze site [http://www.energieprijzen.nl/] is heel goed, :D :D

:cry: jammer dat nou net main er niet opstaat. :(
heb ze even gauw gemailt misschien kunnen die er toch nog bij zetten, [je weet maar nooit :wink: ]

maar heel hartelijk bedankt, ook die van de telegraag was/is erg welkom.

ik blijf gewoon nog zoeken, in al die weer-war van energie bedrijven.
door de bomen zie je het bos echt niet meer. kom ook steeds WEER :? andere namen tegen.

als ik al die tijd dat ik aan het zoeken ben zou opslaan in een potje zou ik bv al energie opgewekt hebben voor een maand of langer :lol: :lol:

Jan9

Op de site van Mainenergie staat niet wat de prijs is voor gas.
Ik heb voor je op energiewereld gekeken maar die prijzen kloppen volgens mij niet. Het lijkt alsof je geen vastrecht moet betalen maar op de site van Mainenergie staat iets van 1.50 per maand.
Volgens mij is de site van Ali en www.energieprijzen.nl beter.
Succes

:wink:

Gesloten