LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] massaal over op............

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
voorstander van....

massaal over op............

Ongelezen bericht door voorstander van.... »

GROEN ,ok to the point: GREENCHOICE is een bedrijf dat probeerdt tevreden klanten te gaan werven hoe dan ook en dan ook op de nadruk TEVREDEN !!! IK ZELF EN MEEDERE KENNISSEN VAN ONS !!!
waar zijn jullie nou eigenlijks bang voor ?? het bedrijf GREENCHOICE zorgt ervoor dat jullie minder gaat betalen voor gas en electra nou wat willen we nog meer als we zometeen meer gaan betalen denken we ojeeee das niet goed en wat nu ??? meer betalen willen we niet !!!! die DURE reclames van NUON EN ESSENT EN DE REST VAN .... en uuhh gratis stroom van OXXIO :twisted: nou das helemaal belachelijk voor woorden hahahahaaha maar goed komt erop neer dat de mensen van GREENCHOISE ons een blijvende korting gaan geven op gas en electra,meer is het niet !!!! oja die dubbele notas das lekker en waarom ??? gewoon 1 nota das pas overzichtelijk !!!! dubbel betalen :twisted: :twisted: hhhmmm niet echt lekker !!!! maar goed ....

marnix

Re: massaal over op............

Ongelezen bericht door marnix »

Ook ik krijg nu niet ineens erge zin over te stappen naar GC!

Sunbow

Ongelezen bericht door Sunbow »

Ik was ONGEWENST overgestapt nar die oplichtersbende van greenchoice en duurder uit dan bij NUON. Snel terug dus naar NUOn.

Als greenchoice tevreen klanten wil, dan zulen ze daadwerkelijk korting moeten geven en folders gaan bezorgen met eerlijke informatie.

mensen onder valse voorwendselen over laten stappen is oplichterij.

alle energievergelijksites zetten greenchoice bij mijn verbuik op de 10e plaats ofzo qua kosten.

Kyle

Ongelezen bericht door Kyle »

wat heb je aan korting als na 1 jaar je eindnota 3x zo hoog is..

Kyle

Ongelezen bericht door Kyle »

ja en daarom lees je ook overal dat GC de mensen oplicht.

miranda

roerganger

Ongelezen bericht door roerganger »

Beste voorstander van

Ook ik ben er voor 99% van overtuigd dat je bij greenchoice werkt en hier een partijtje sluikreclame probeert te maken.

Helaas. Ik wil mijn correspondentie in fatsoenlijk Nederlands. Als jullie bij greenchoice hier met je sluikreclame al geen normaal Nederlands kunnen schrijven, houdt ik mijn hart vast voor de correspondentie die ik kan verwachten als ik bij jullie klant zou zijn.

Mij zul je dus niet bij greenchoice zien.

Gegroet,

tegenstander van :twisted:

Gesloten