LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Oxxio privacygevoelige fail.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Huibertd

Mijn Oxxio privacygevoelige fail.

Ongelezen bericht door Huibertd »

Als je in Mijn Oxxio naar mijn gegevens en dan post van Oxxio gaat. Daar heb je wat PDFs van post van Oxxio naar jou toe. 1 daarvan is het welkomstpakket.

Als ik het mijne open dan staan daar 2 documenten in van contracten die helemaal niet van mij zijn. De gegevens zijn van willekeurige klanten maar ook echt privacy gevoelige info dus: NAW gegevens girorekeningen geboortedata dat soort dingen. Ik heb inmiddels al 3x gebeld en ik heb niet het idee dat ze heel erg door hebben hoe ernstig het is.
Mijn collega heeft precies hetzelfde. Ik vraag me af of er hier meer mensen zijn die dit hebben. Mijn contract ging rond november 2009 in, mischien dat er rond die datum een medewerker was die een foutje gemaakt heeft.

What to do, het gaat mij er eigenlijk om dat ik zeker wil dat mijn gegevens niet zomaar beschikbaar zijn voor de klanten van Oxxio.

AGGB

Re: Mijn Oxxio privacygevoelige fail.

Ongelezen bericht door AGGB »

Binnenkort zal deoxxiomedewerker van de Special Atention Desk zich wel melden, deze werkt over het algemeen zeer correct, een heel enkele maal gaat ook daar iets mis, maar in vergelijk met de klantenservice is het een verademing.

Mijn advies: gebruik deze schande om van oxxio af te komen, zonder boete uiteraard. Zoek alvast een nieuwe leverancier en dan snel wegwezen bij de tent van Bussio.

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Huibertd,

Naar aanleiding van uw forumbericht van 17 februari jl. wil ik u vriendelijk verzoeken het klantnummer van uw collega en dat van uzelf door te geven via [email protected]. Ik kan dan voor u uitzoeken wat er mis is gegaan en de zaak zo spoedig mogelijk herstellen.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

Huibertd

Ongelezen bericht door Huibertd »

Thanks Fabienne, mailtje gestuurd.

Ik ben echt benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen.

Gesloten