Vandaag een telefoon gehad van Energie Direct dat mijn zoon een prijs had gewonnen en kon de stroomprijs krijgen tegen de kostprijs of wij waren geintersseerd, ik ben heel reg boos geworden en heb gezegt dat ik niet ben geintresserd tenzij mij dit schriftelijk konden melden
Dus wees gewaarschuwd
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mislijdende telefoon van Energie direct
Re: Mislijdende telefoon van Energie direct
Vanavond wervingstelefoontje van Energiedirect gekregen. Zij kunnen mij energie leveren voor € 300 per jaar minder dan mijn huidige leverancier. Zij bieden mij aan een email te sturen waarin ik alles nog eens rustig kan nalezen voordat er een contract ontstaat. Ik moet wel zelf actie ondernemen als ik een contract wil voorkómen.
Het verraderlijke zit hem in hun vraag "Wat is uw bankrekeningnummer?". Deze vraag stellen ze zogenaamd om zeker te stellen dat de klant echt degene is die hij zegt te zijn, "voor de veiligheid van de klant". Zij zeggen het bankrekeningnummer te willen controleren met het nummer dat zij hebben.
Als ik reageer met de opmerking dat het voor mijn veiligheid veel beter is dat zij aan mij het rekeningnummer noemt dat Energiedirect heeft, dan is haar antwoord dat Energiedirect in dat geval niets kan betekenen.
Kortom, dit lijkt me een dubieuze manier van klantenwerving met het risico dat je aan Energiedirect mag gaan betalen, zonder dat je dat echt wilt...
Het verraderlijke zit hem in hun vraag "Wat is uw bankrekeningnummer?". Deze vraag stellen ze zogenaamd om zeker te stellen dat de klant echt degene is die hij zegt te zijn, "voor de veiligheid van de klant". Zij zeggen het bankrekeningnummer te willen controleren met het nummer dat zij hebben.
Als ik reageer met de opmerking dat het voor mijn veiligheid veel beter is dat zij aan mij het rekeningnummer noemt dat Energiedirect heeft, dan is haar antwoord dat Energiedirect in dat geval niets kan betekenen.
Kortom, dit lijkt me een dubieuze manier van klantenwerving met het risico dat je aan Energiedirect mag gaan betalen, zonder dat je dat echt wilt...