| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mn vriendin weet zich geen raad meer.
Mn vriendin weet zich geen raad meer.
toen ik mn vriendin in 2002 leerde kennen, lag ze in scheiding. Haar voormalige partner is toen het huis uit moeten gaan omdat zij daar mocht blijven wonen van de rechtbank met haar kids. Maar het was een koopwoning, die verkocht moest worden. begin december 2002 kreeg ze van haar ex te horen dat hij het huis zelf ging kopen. Dus zij is op 27 dec naar sittard verhuist. Ze heeft toen bij NUON de meterstanden doorgegeven en de adreswijziging. Haar ex heeft vervolgens vanaf 29 dec 2002 tot augustus 2004 in dat huis gewoont, toen hij besloot het te verkopen. Hij heeft in die tijd 3 x een maand termijn betaald aan NUON.
Mn vriendin heeft in al die tijd niks van NUON en was dan ook van mening dat alles netjes afgehandeld was per de 27 december 2002. In de tussentijd heeft ze zich geheel ontdaan van die koopwoning en haar ex gezegd dat hij er maar mee deed wat hij wilde. Dit is allemaal geregeld via advocaat en notaris. Nu kreeg ze een week of drie geleden een forse rekening van NUON van 3512 euro die ze moet betalen. Omdat ze volgens NUON zich niet heeft uitgeschreven. Ze heeft dit in die tijd wel gedaan, maar er zal wel weer eens iets zijn fout gegaan. Ze heeft via haar advocaat allemaal bewijsstukken laten sturen waaruit blijkt dat ze er niet meer woonde, maar de NUON eist een beeindiging van een woonkontrakt. Die ze niet en nooit heeft gehad. Mijn vraag aan NUON was waarom ze na 2 1/2 jaar nu pas aankomen met een enorme achterstand
Hierop wisten ze niks te zeggen,
Wat moeten we hiermee aan...
Hopelijk zijn er mensen die ons hierover goeie tips kunnen geven.
Groetjes Vriend van Sylvana
Mn vriendin heeft in al die tijd niks van NUON en was dan ook van mening dat alles netjes afgehandeld was per de 27 december 2002. In de tussentijd heeft ze zich geheel ontdaan van die koopwoning en haar ex gezegd dat hij er maar mee deed wat hij wilde. Dit is allemaal geregeld via advocaat en notaris. Nu kreeg ze een week of drie geleden een forse rekening van NUON van 3512 euro die ze moet betalen. Omdat ze volgens NUON zich niet heeft uitgeschreven. Ze heeft dit in die tijd wel gedaan, maar er zal wel weer eens iets zijn fout gegaan. Ze heeft via haar advocaat allemaal bewijsstukken laten sturen waaruit blijkt dat ze er niet meer woonde, maar de NUON eist een beeindiging van een woonkontrakt. Die ze niet en nooit heeft gehad. Mijn vraag aan NUON was waarom ze na 2 1/2 jaar nu pas aankomen met een enorme achterstand
Hierop wisten ze niks te zeggen,
Wat moeten we hiermee aan...
Hopelijk zijn er mensen die ons hierover goeie tips kunnen geven.
Groetjes Vriend van Sylvana
Re: Mn vriendin weet zich geen raad meer.
Het klinkt misschien gek. Maar zet het verhaal ook eens bij Vara Kassa neer. (het gebeurt wel vaker dat dezelfde vraag in beide rubrieken gesteld wordt.) Bij Vara Kassa zit een medewerker van Nuon, die hoger op in de klachten afhandeling zit, dan de medewerkers van het callcenter.
Vladja
Vladja
Re: Mn vriendin weet zich geen raad meer.
En dan wel in de vraag en antwoord rubriek. Niet op het energieforum.
Vladja
Vladja
