LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] na 2,5 jaar een onterecht rekening van NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
pasje

na 2,5 jaar een onterecht rekening van NUON

Ongelezen bericht door pasje »

Na 2.5 jaar krijgen wij van NUON een rekening van E 625,00, Het zou de eindafrekening zijn van het jaar 2001! Maar die hadden wij al gehad in maart 2002, wij kregen toen een bedrag terug van E 163,00. Dit kon kloppen omdat wij de laatste maanden niet meer in Leiderdorp woonden maar in Breda. Gelukkig hebben wij het origineel van de eindfactuur 2002 nog liggen. Nu hebben ze gisteren zonder dat wij het wisten de E 163,00 die wij eerst terugkregen van onze rekening gehaald???? Wij hebben dus nu gebeld met Nuon maar die zeggen dus dat dit een correctie is van 2001???????? Eind april wordt er 625,00 van onze rek. gehaald. Op de factuur die wij pas hebben gekregen staan in eens hele andere meterstanden die door Nuon geschat zijn! Wij zijn het van plan om het hard te gaan spelen; ik hoor zo veel klachten over de facturen van NUON. En weet je wat het ook zo erg is, ze nemen je niet serieus ze gaan er al van uit de de beller achterlijk is! Nee dit heeft nog een staartje en onze machtiging trekken we in! [/b]

Altijd weer die Nuon

Re: na 2,5 jaar een onterecht rekening van NUON

Ongelezen bericht door Altijd weer die Nuon »

Wil niet heel grof zijn maar ben je niet een beetje ............als je Nuon een machtiging tot afschrijven van je rekening in handen speelt? :lol:

CosmoReizen

Ongelezen bericht door CosmoReizen »

Het is inderdaad om :twisted: van te worden. Wij zijn in juni 2003 overgestapt naar Energiebedrijf.com (bevalt prima) - hebben ook een eindafrekening gehad en een gedeelte teveel betaald teruggekregen, nadat we daar eerst 8 mailtjes en 5 telefoongesprekken (wachten) aan hadden besteed. Nog steeds gaat er bij Nuon geen :idea: op, want nu krijg ik een aanmaning over de niet betaalde rekeningen vanaf juli 2003 - dreigementen met afsluiten en meer van dat soort onzin. Daarop een hele :evil: groffe vol met minder gebruikelijke woorden gevulde E.mail gestuurd en gezegd dat ALLE post die ik nog ontvang van Nuon als ongelezen de papiervernietiger in gaat - laat ze het maar aangetekend versturen! Hoe kom je van deze oetl***en af?

charlot

Ongelezen bericht door charlot »

Ik wil even reageren op de gast "altijd weer die nuon"
Hoeveel mensen zijn er niet die een machtiging hebben gegeven aan hun energie bedrijf?? Maandelijks wordt alles netjes betaald, je verwacht toch niet dat ze 2,5 jaar later een 2e eindafrekening (een EINdafrekening stuur je 1 keer) sturen. Wie is hier nu een beetje........Ik dacht toch echt de Nuon niet de klant!!

Roenie

Ongelezen bericht door Roenie »

Ik neem aan dat je in Breda geen Nuon hebt? In dat geval gelijk storneren en laat ze het maar komen halen.

Altijd weer die Nuon

Ongelezen bericht door Altijd weer die Nuon »

Hebben ze geen mensen voor; hebben bijna 100 vacatures bij de 3 CCC's!
Dus als iemand zich nog geroepen voelt om de zooi daar eens flink wakker te gaan schudden :lol:

http://jobs.nuon.nl/jobs/index.jsp?mode=flash

Glen

Ongelezen bericht door Glen »

Ik kreeg vandaag ook 2 facturen door de bus van Nuon. Of ik even het bedrag van 111 euro en 308 euro snel wil betalen (voor 18 april). Boven aan de brief staat: herinnering (ik heb nooit eerder een factuur van ze gehad).

Zie ik tot mijn grote verbazing zie ik in mijn bankafschriften en mijn jaarafrekeningen dat ik in 2002, 111 euro terug kreeg op mijn jaarafrekening en in 2003, 308 euro. Deze bedragen zijn toendertijd netjes op mijn rekening gestort, maar nu moet ik ze opeens terug betalen ofzo???? Ik ben echt niet achterlijk! Er staat ook duidelijk op deze jaarafschriften: Totaal te ontvangen!!!!

Hebben meer mensen hier last van????

Altijd weer die nuon

Ongelezen bericht door Altijd weer die nuon »

Mogelijk hebben ze het bedrag zowel uitgekeerd als verrekend met de daaropvolgende maandtermijnen. Vervolgens komen ze na een maand of wat een gat in hun admin. tegen waarna ze de alles wat je daarna betaald verekenen met de maand na de jaarekening. Uiteindelijk krijg je dan aanmaningen over maanden die je netjes betaald hebt!

Gesloten