| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Na de energie wordt nu ook het water duurder
-
Geip Suusje
- Berichten: 867
- Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48
Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder
Ik had het niet tegen @Moneyman. Regel je commentaar met @Morganlefay, ja? Lees even terug. Die vindt dat "wij" (hij, jij & ik) ons moeten schamen.Moneyman schreef: ↑30 nov 2022 08:35Wonderlijke redenering. Omdat ik een regenton heb, mag ik mijn toilet niet meer gewoon doorspoelen...?Geip Suusje schreef: ↑30 nov 2022 01:09Wat ik dan weer erg (hypocriet) vind: U heeft een hemelwateraftap beschikbaar, maar maakt daar geen gebruik van om een emmertje water daaruit te gebruiken om het toilet door te spoelen???
Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder
Je bent op een forum, dus wen er maar aan dat er anderen tegen je praten. Jij zegt iets, ik praat tegen jou. Zoals het hoort.Geip Suusje schreef: ↑30 nov 2022 16:21Ik had het niet tegen @Moneyman. Regel je commentaar met @Morganlefay, ja? Lees even terug. Die vindt dat "wij" (hij, jij & ik) ons moeten schamen.
En ja, Morganlefay zegt dat we ons collectief moeten schamen mbt al het schone leidingwater wat door het toilet wordt weggegooid. Dat mag je van jou blijkbaar niet vinden als je zelf een regenton hebt. Dát is wat ik raar vind en waar ik op reageer.
Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder
De zuiveringskosten zijn niet in elke gemeente gekoppeld aan de hoeveelheid water die gebruikt wordt.
Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder
Hoor nog geen klachten over het bier . 
Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder
Bier wordt in januari ook duurder.
-
juliomariner
- Berichten: 4512
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Moneyman
vindt dit leuk
