LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na de energie wordt nu ook het water duurder

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Geip Suusje
Berichten: 867
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

Moneyman schreef:
30 nov 2022 08:35
Geip Suusje schreef:
30 nov 2022 01:09
Wat ik dan weer erg (hypocriet) vind: U heeft een hemelwateraftap beschikbaar, maar maakt daar geen gebruik van om een emmertje water daaruit te gebruiken om het toilet door te spoelen???
Wonderlijke redenering. Omdat ik een regenton heb, mag ik mijn toilet niet meer gewoon doorspoelen...?
Ik had het niet tegen @Moneyman. Regel je commentaar met @Morganlefay, ja? Lees even terug. Die vindt dat "wij" (hij, jij & ik) ons moeten schamen.

Moneyman
Berichten: 33097
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door Moneyman »

Geip Suusje schreef:
30 nov 2022 16:21
Ik had het niet tegen @Moneyman. Regel je commentaar met @Morganlefay, ja? Lees even terug. Die vindt dat "wij" (hij, jij & ik) ons moeten schamen.
Je bent op een forum, dus wen er maar aan dat er anderen tegen je praten. Jij zegt iets, ik praat tegen jou. Zoals het hoort.

En ja, Morganlefay zegt dat we ons collectief moeten schamen mbt al het schone leidingwater wat door het toilet wordt weggegooid. Dat mag je van jou blijkbaar niet vinden als je zelf een regenton hebt. Dát is wat ik raar vind en waar ik op reageer.

Lady1234
Berichten: 25013
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De zuiveringskosten zijn niet in elke gemeente gekoppeld aan de hoeveelheid water die gebruikt wordt.

gosewijn
Berichten: 2466
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door gosewijn »

Hoor nog geen klachten over het bier . :shock:

Lady1234
Berichten: 25013
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bier wordt in januari ook duurder.

scontra
Berichten: 3510
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door scontra »

Lady1234 schreef:
01 dec 2022 12:42
Bier wordt in januari ook duurder.
Heineken 11%, maar wat wil je als 90% van het pilsje water is. :wink:

Moneyman
Berichten: 33097
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door Moneyman »

scontra schreef:
01 dec 2022 13:25
Heineken 11%
Ik dacht altijd dat Heineken 5% was :wink:

Nijogeth
Berichten: 10231
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door Nijogeth »

scontra schreef:
01 dec 2022 13:25
Lady1234 schreef:
01 dec 2022 12:42
Bier wordt in januari ook duurder.
Heineken 11%, maar wat wil je als 90% van het pilsje water is. :wink:
Water is gezond, dan moet bier dus ook vrij gezond zijn. Gelukkig drink ik geen Heineken.

juliomariner
Berichten: 4512
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Na de energie wordt nu ook het water duurder

Ongelezen bericht door juliomariner »

scontra schreef:
01 dec 2022 13:25
Lady1234 schreef:
01 dec 2022 12:42
Bier wordt in januari ook duurder.
Heineken 11%, maar wat wil je als 90% van het pilsje water is. :wink:
Dan zijn de tukkers ons beter gezind (Grolsch + 7%)

Gesloten