| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] na ruim 4 jaar ineens een energiereking van oxxio
-
natascha76
na ruim 4 jaar ineens een energiereking van oxxio
sinds juni 2006 geen oxxio klant meer, omdat wij telkens hele hoge eindafrekingen kregen waar we veel ellende mee hadden met oxxio. Uiteindelijk alles werd opgelost.
Nu 4,5 jaar later ontvangen wij opnieuw een rekening van oxxio van ruim 1700 euro over de periode juni 2004-juni 2006. Maar ja wij vernietigen papieren na drie jaar en kunnen dus alles opnieuw gaan aanvragen bij onze bank, en dit gaat in de papieren lopen. Oxxio gebeld de eerste en de tweede keer werd verteld dat dit een foutje van oxxio was en dat dit nietig verklaard werd, excuses van oxxio. Ik dacht nou in ieder geval opgelost en stom achteraf dat ik gene namen genoteerd heb, want vandaag weer een brief van oxxio. Ik gebeld nee hoor nooit gezegd dat die rekening niet klopte en die rekeing is gewoon juist. Dit terwijl het nooit zou kunnen.
heeft iemand tips wat te doen in deze situatie. Inmiddels hebben wij ook de vraag bij een advocaat neer gelegd om dit uit te zoeken.
Wij gana het hier namelijk zelf niet bij laten.
Nu 4,5 jaar later ontvangen wij opnieuw een rekening van oxxio van ruim 1700 euro over de periode juni 2004-juni 2006. Maar ja wij vernietigen papieren na drie jaar en kunnen dus alles opnieuw gaan aanvragen bij onze bank, en dit gaat in de papieren lopen. Oxxio gebeld de eerste en de tweede keer werd verteld dat dit een foutje van oxxio was en dat dit nietig verklaard werd, excuses van oxxio. Ik dacht nou in ieder geval opgelost en stom achteraf dat ik gene namen genoteerd heb, want vandaag weer een brief van oxxio. Ik gebeld nee hoor nooit gezegd dat die rekening niet klopte en die rekeing is gewoon juist. Dit terwijl het nooit zou kunnen.
heeft iemand tips wat te doen in deze situatie. Inmiddels hebben wij ook de vraag bij een advocaat neer gelegd om dit uit te zoeken.
Re: na ruim 4 jaar ineens een energiereking van oxxio
natascha76 schreef:sinds juni 2006 geen oxxio klant meer, omdat wij telkens hele hoge eindafrekingen kregen waar we veel ellende mee hadden met oxxio. Uiteindelijk alles werd opgelost.
Laat het maar de advocaat uitzoeken, deze wordt er ook voor betaald.
Er zijn wel pseudo advocaten hier op het forum, maar ik zou toch voor een echte kiezen!
-
Chanmaster
Administratie vijf jaren na dato bewaren in dat zo moeilijk?
Dat verwacht men namelijk van mensen!
Dat verwacht men namelijk van mensen!
-
Bob Schurkjens
Zie de rest van dit forum met tips hoe Oxxio aan te pakken. Het is bewust beleid van Oxxio om ex-klanten vele jaren na dato te overvallen met spooknota's. Als je al je ex-klanten zo benadert,kun je elk jaar minimaal tonnen extra binnen harken. Want er zijn genoeg mensen die tóch wel betalen. Legale diefstal?
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... ing_sturen
Advocaat is niet nodig, Geschillencommissie is ook prima.
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... ing_sturen
Advocaat is niet nodig, Geschillencommissie is ook prima.
-
deoxxiomedewerker
Beste Natascha,
Ik begrijp dat u na een aantal jaar geen klant meer te zijn bij Oxxio nu een afrekening krijgt gepresenteerd. Ik kan mij goed voorstellen dat dit geen aangename verrassing is. Ik begrijp ook dat u twee verschillende antwoorden heeft gekregen en daar heeft u naar mijn mening weinig aan. Ik zou graag alles voor u willen uitzoeken. Zou u daarom uw oude klantnummer en/of contactgegevens naar mij kunnen e-mailen? u kunt dit doen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Michaël
De Oxxiomedewerker
Ik begrijp dat u na een aantal jaar geen klant meer te zijn bij Oxxio nu een afrekening krijgt gepresenteerd. Ik kan mij goed voorstellen dat dit geen aangename verrassing is. Ik begrijp ook dat u twee verschillende antwoorden heeft gekregen en daar heeft u naar mijn mening weinig aan. Ik zou graag alles voor u willen uitzoeken. Zou u daarom uw oude klantnummer en/of contactgegevens naar mij kunnen e-mailen? u kunt dit doen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Michaël
De Oxxiomedewerker
enegie is als ik goed heb consumenten ver koop en verjaard naar de duur van 2 jaren
-
natascha76
thanks allemaal voor jullie hulp. inmiddels de papieren bij de bank opgevraagd zij waren uiteindelijk toch erg behulpzaam.
michael zal je een mail toe sturen, ben benieuwd of jij ons verheldering kan brengen.
michael zal je een mail toe sturen, ben benieuwd of jij ons verheldering kan brengen.
-
natascha76
wil het toch nog even kwijt hier, ben vandaag na mail contact, meteen gebeld door Michael en keurig geholpen! Een bevestiging per e mail al binnen. En het probleem opgelost, bedankt
-
Bob Schurkjens
Ik zou niet te vroeg juichen! Beloftes en garanties van Oxxio zijn in de praktijk helemaal niets waard. Maar je staat nu wel sterker tegen ze zodra je naar de Geschillencommissie moet omdat Oxxio later alsnog die 1700 euro van je wil vermeerderd met incassokosten. Dus dat is winst. Dikke kans dat we je hier nog eens zien langs komen voor advies, maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je.
In elk geval de e-mail uitprinten en goed bewaren.
In elk geval de e-mail uitprinten en goed bewaren.
-
Tis weer bijzonder
Inclusief een vergoeding van kosten van de opgevraagde bankafschriften?natascha76 schreef:En het probleem opgelost, bedankt
Sommige banken rekenen daar flink voor!
-
CaptainSlow
En daarom ga ik niet in op het aanbod van mijn bank om geen papieren afschriften meer te sturen en slechts 18 maanden online terug te kunnen kijken.Tis weer bijzonder schreef:Inclusief een vergoeding van kosten van de opgevraagde bankafschriften?natascha76 schreef:En het probleem opgelost, bedankt
Sommige banken rekenen daar flink voor!