Mijn moeder is vanmiddag gebeld door iemand van Neckermann om energie te nemen voor 3 jaar vast tarief. Mijn moeder vroeg of het om Eneco ging en hun zeiden van wel.
Mijn moeder vertelde dat ze eerst met mij ging overleggen omdat ik bij haar in huis woon.
Ze belde net terug en ik nam op.
Ze vroegen of het allemaal goed was en ik vroeg om welke energiemaatschappij het ging.
Het ging om De Nederlandse Energie Maatschappij en dus nioet om Eneco waar wij bij willen blijven.
Als ik niets gevraagd had waren we dus gewoon overgestapt zonder dat te willen.
Eerst wordt er verteld dat het wel om Eneco gaat en de tweede keer dus weer niet!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann en Energie
Re: Neckermann en Energie
Ik reageeer niet omdat ik iets weet over uw probleem,maar..
Ik zit bij Oxxio en net als u kreeg ik het aanbod voor 3 jaar vast.
Nu werd er hier het advies gegeven om daar niet op in te gaan,dus dat heb ik ter harte genomen.
Ook moet ik dit soort beslissingen alleen nemen(man is ziek) en ik heb er bitter weinig verstand van,dus ga altijd ter rade bij Radar Forums.
Nu hoorde ik vanmiddag op het nieuws dat poetin het over verdubbeling had voor de Energie prijzen?
Heb ik nu wel de goede beslissing genomen?
Hoop dat iemand met kennis op u reageerd,en tegelijk dit kan beantwoorden.
Groeten Mattie
Ik zit bij Oxxio en net als u kreeg ik het aanbod voor 3 jaar vast.
Nu werd er hier het advies gegeven om daar niet op in te gaan,dus dat heb ik ter harte genomen.
Ook moet ik dit soort beslissingen alleen nemen(man is ziek) en ik heb er bitter weinig verstand van,dus ga altijd ter rade bij Radar Forums.
Nu hoorde ik vanmiddag op het nieuws dat poetin het over verdubbeling had voor de Energie prijzen?
Heb ik nu wel de goede beslissing genomen?
Hoop dat iemand met kennis op u reageerd,en tegelijk dit kan beantwoorden.
Groeten Mattie
Heidy
Mijn ervaring met Neckermann en NEM is dat ze beide inderdaad heel graag Eneco noemen in hun gesprekken.Ben door beide gebeld en beide durfden te beweren dat ik nu op dit moment stroom van de Eneco afneem terwijl ik bij de Nuon zit.
Ze hebben hele goede praatjes en als ze een beetje snel praten dan heb je inderdaad al snel de gedachte dat het gaat om energie van Eneco.
En aangezien Eneco iets betrouwbaarder klinkt dan Neckermann of NEM pakken ze op die manier hun klanten.Je hebt er goed aangedaan om nee te zeggen en blijf gewoon bij Eneco waar je bij zit.
Mattie
Ja je hebt er echt heel goed aangedaan om niet van het aanbod van 3 jaar vast in te gaan. Waar Poetin het over heeft gehad is niet naar Europa toe maar naar een ander land ( weet even niet meer naar wie).Het is een soort van dreiging die hij liet uitgaan.
Het vast zetten van de prijs van je energie is niet mijn favoriet en ik raad het dan ook iedereen af om het wel te doen.
Heb zelf 4 jaar gewerkt bij een energiebedrijf dus ik weet wel waar ik over praat.
Ze hebben hele goede praatjes en als ze een beetje snel praten dan heb je inderdaad al snel de gedachte dat het gaat om energie van Eneco.
En aangezien Eneco iets betrouwbaarder klinkt dan Neckermann of NEM pakken ze op die manier hun klanten.Je hebt er goed aangedaan om nee te zeggen en blijf gewoon bij Eneco waar je bij zit.
Mattie
Het vast zetten van de prijs van je energie is niet mijn favoriet en ik raad het dan ook iedereen af om het wel te doen.
Heb zelf 4 jaar gewerkt bij een energiebedrijf dus ik weet wel waar ik over praat.
Feigje!
Hartstikke bedankt!
Groeten Mattie(en fijne kerst en voorspoedig nieuwjaar gewenst)
Hartstikke bedankt!
Groeten Mattie(en fijne kerst en voorspoedig nieuwjaar gewenst)