| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nederlandse energie maatschappij
-
fantje1959
nederlandse energie maatschappij
vandaag werd en driftig gebeld en op de deur gebonkt staat een jonge man die het doet voorkomen dat hij van Eneco is en komt ivm de btw verhoging maar ik trap niet zomaar over al in dus na enig doorvragen zijn ze dus van de Nederlandse energiemaatschappij weer heel agressief aan het ronselen iets anders kan ik het niet noemen :S die maatschappij leert het geloof ik nooit
Re: nederlandse energie maatschappij
Beste fantje1959,
U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. De Nederlandse Energie Maatschappij zou graag contact met u opnemen om te onderzoeken of we een passende oplossing kunnen bieden.
Om u beter van dienst te zijn vragen wij ons uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te sturen via een privé bericht.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice
U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. De Nederlandse Energie Maatschappij zou graag contact met u opnemen om te onderzoeken of we een passende oplossing kunnen bieden.
Om u beter van dienst te zijn vragen wij ons uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te sturen via een privé bericht.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice
-
Nietzoklagen!
Re: nederlandse energie maatschappij
Beste,
Ik zou een klacht indienen bij je huidige leverancier, want die doen hier vaak wat mee! Een klacht sturen naar de energiekamer.nl en een kopie naar de nlenergie.
Je moet ze hier niet mee weg laten komen.
Regels zijn regels
Ik zou een klacht indienen bij je huidige leverancier, want die doen hier vaak wat mee! Een klacht sturen naar de energiekamer.nl en een kopie naar de nlenergie.
Je moet ze hier niet mee weg laten komen.
Regels zijn regels