| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet betaald voorschot overmaken aan SGC???
-
Pebbie
Niet betaald voorschot overmaken aan SGC???
Heb een klacht ingediend bij de SGC omtrent Evolta, hele lijst ingevuld en ook netjes erbij gezet dat ik sinds maart jl geen voorschotten meer betaal voor ze de problemen hebben opgelost. Van SGC brief en accept giro ontvangen dat ze na betaling van 25,- mijn klacht in behandeling nemen, dit is mij bekend en heb hier geen problemen mee. Echter krijg ik ook een 2e brief waarin staat dat ik de niet voldane voorschotten aan SGC moet voldoen en overmaken op een depot-rekening voor ze met mijn klacht aan de gang willen. Is dit normaal en kan dit zomaar? Heb zoveel **** met Evolta dat ik hier eigenlijk geen trek in heb. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?
-
lammert
Re: Niet betaald voorschot overmaken aan SGC???
Tja dat is één van de voorwaarden van de SGC
Je stort in depot het NIET BETWISTTE deel van datgene wat je schuldig bent, zodat ná de uitspraak jij of de rechthebbende partij het geld ook daadwerkelijk krijgt betaald.
Ben je evenwel van mening dat je nog geld terugkrijgt, dan kun je altijd even bellen met het secretariaat van de SGC om te stellen dat hetgeen wat je terugkrijgt meer is dan hetgeen je moet betalen, en dat daarom het bedrag geen NIET BETWIST deel is
Hopelijk duidelijk?
Je stort in depot het NIET BETWISTTE deel van datgene wat je schuldig bent, zodat ná de uitspraak jij of de rechthebbende partij het geld ook daadwerkelijk krijgt betaald.
Ben je evenwel van mening dat je nog geld terugkrijgt, dan kun je altijd even bellen met het secretariaat van de SGC om te stellen dat hetgeen wat je terugkrijgt meer is dan hetgeen je moet betalen, en dat daarom het bedrag geen NIET BETWIST deel is
Hopelijk duidelijk?
