LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw contrakt NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
nel27

Nieuw contrakt NUON

Ongelezen bericht door nel27 »

:? Ik wil een nieuw contrakt bij de nuon, het oude verloopt op 30 april, nu gaan we waarschijnlijk verhuizen, en willen dan het contrakt meenemen naar het nieuwe huis :cry: Dat kan zegt Meneer G. Engels aldaar, geen probleem, op 1 mei nog in dit huis, en daarna evt. mee naar het nieuwe huis :shock: Alleen is het niet het beleid van de NUON dit in het contrakt op te nemen :!: Ik wil hem geloven, heus echt waar, maar als het dan weer mis gaat? waar bewijs ik het dan?
Ik denk heel hard :mrgreen:

Vattenfall Webcare
verified

Re: Nieuw contrakt NUON

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste Nel27,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u een vraag heeft over uw contract. Graag laat ik u het volgende weten.

Als u gaat verhuizen kunt u uw contract meenemen naar uw nieuwe adres, ook als u in die periode een nieuw contract met ons bent aangegaan. U kunt uw verhuizing telefonisch aan ons doorgeven via telefoonnummer 0900-0808. Geef dan voor de zekerheid aan dat u uw contract wilt meenemen naar uw nieuwe adres, dan komt dit in orde.

Met vriendelijke groet,

Barry
Nuon Webcare

MAXIEM

Re: Nieuw contrakt NUON

Ongelezen bericht door MAXIEM »

nel27

Advies: vraag NUON uitdrukkelijk om dat op papier te zetten!!! Een bericht op dit forum is daartoe echt niet voldoende, als het er onverhoopt toch stront aan de knikker komt.

Maxiem.

Gesloten