LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw termijnbedrag Eneco

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Gast

Nieuw termijnbedrag Eneco

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn termijnbedrag, bij Eneco, is met 15 euro omhoog gegaan, van 84 naar 99 euro, een verhoging van bijna 18%.
Ik ben benieuwd naar de verhoging bij andere mensen.

sjakie123

Re: Nieuw termijnbedrag Eneco

Ongelezen bericht door sjakie123 »

ja ik ook man, misschien komt het wel door GAS dat duurder is offuhhhhhh misschien heb jij wel meer verbruikt en basseren ze daar het nieuwe termijbedrag op he!

ff wakker worden zeg!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer dat veel mensen niet serieus kunnen reageren....
Ik heb geen gasaansluiting, ik betaal bij Eneco alleen voor elektriciteit (ik kook dus ook elektrisch), voor de verwarming, en de kabel (Casema, 14 euro per maand) gaat ook via Eneco. Ik ben niet meer gaan verbruiken, ik heb nog geen jaarafrekening gehad waarop het nieuwe bedrag gebaseerd kan zijn.
Het enige wat ik mij afvraag is hoeveel andere mensen moeten betalen bij het nieuwe termijnbedrag. Ik wist heus wel dat dit jaar de bedragen omhoog zouden gaan (heeft dus niets te maken met de jaarafrekening, die komt later pas), ik wist alleen niet hoeveel. Bij mij is dat dus 18%, wat meer is dan ik had verwacht....

Nieuwegeiner

Ongelezen bericht door Nieuwegeiner »

Hoi Gast,

ikzelf heb hetzelfde. Eerst 71 Euro's per maand, nu 107! Ik heb ze gebeld en om de specificatie en de reden gevraagd (die je niet standaard krijgt).
De reden is dat de olieprijzen omhoog gegaan zijn wat doorwerkt in de energieprijzen. Dit was al eens eerder te lezen was op dit forum. Inderdaad de olieprijzen zijn omhoog gegaan. Echter, de dollar naar beneden en de winst van Eneco weer omhoog. Dus wat de echte reden is kan ik niet achterhalen.

Maar dat het inkomen van de topmannen van de Eneco omhoog gaat lijkt me meer dan zeker. En dat mogen wij betalen ...

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten